  • Data: 2020-09-10 19:24:14
    Temat: Re: czyja wina
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.09.2020 o 18:33, J.F. pisze:

    > Stop Cham 493
    > https://www.youtube.com/watch?v=i8WouPRRLWA
    >
    > scena pierwsza - no i kto tu winny ?

    Głowy nie dam, bo pewnie sprawa dla sądu i tam zależy co biegły monetą
    rzuci, ale jak dla mnie to kierownik puszki. Miał 4 sekundy żeby
    zareagować. Zwłaszcza jakby się okazało że zapiedalał (nie jestem w
    stanie z kamery ocenić). Ale obawiam się, że najprościej będzie jak
    dawca zostanie winnym i taki będzie początkowy kurs - zależy czy
    wyszczekany i ogarnięty - jak nie to albo mandat podpisze albo w sądzie
    mu bez walki przyklepią.

    Swoją drogą miał farta - szatkownica z prawej - brrr:(

    --
    Shrek