  • Data: 2015-05-25 11:25:06
    Temat: Re: czym otwierac brame na posesje
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik yabba napisał:

    > Złodziej raczej nie będzie hakował pilota czy przecinał kłódki, tylko
    > przeskoczy przez płot.

    A jakże, tylko ubezpieczyciele stosują różne sztuczki, żeby nie wypłacać
    odszkodowania. W tym celu tworzą bardzo zawile brzmiące OWU. Po co się
    podkładać? Ja nie piszę, że ma pozostać przy ręcznie otwieranej kłódce,
    tylko niech sprawdzi co jest w papierach od ubezpieczyciela. Tam nie
    będzie napisane, że brama ma być firmy "X" a pilot firmy "Y", tylko coś
    na temat sposobów zabezpieczania dostępu i lepiej się do tego dostosować
    lub zmienić ubezpieczyciela. Jak nie ma zastrzeżeń, to niech nawet
    zostawia szeroko otwarte wrota. Byle potem złodziej nie zaskarżył go o
    odszkodowanie, że sobie szczękę zwichnął ze zdziwienia na widok tej
    bramy albo że biedny nadepnął na grabie i walnęły go w czoło :-)