-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: dlaczego nie warto jeździć szybko
Date: Fri, 23 Oct 2015 19:50:14 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <n0ds0k$7qb$1@node1.news.atman.pl>
References: <X...@l...net>
<562a2632$0$9569$65785112@news.neostrada.pl>
<4038582304$20151023151857@squadack.com>
<562a40d5$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
<6619237623$20151023162826@squadack.com>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1445622612 8011 83.142.198.226 (23 Oct 2015 17:50:12
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Oct 2015 17:50:12 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <6619237623$20151023162826@squadack.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570847
[ ukryj nagłówki ]On 23.10.2015 16:28, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Zawrócenie w tej sytuacji
> odbywa się przy pełnej widoczności nadjeżdżających pojazdów i jest
> najmniej groźnym manewrem.
No bym polemizował. 200km/h nie jest jakimś nadspodziewanym wynikiem na
autostradzie. Pewnie więcej niż połowa z nas tyle czasem jechała. to
60m/s. Powiedzmy, że miałeś widoczność na 600 metrów - dalej to już
ciężko ścigacza zauwazyć. 10 sekund - szału nie ma. Tym bardziej jak
zastawisz bryką dwa pasy przy zawracaniu. Ponadto dodajmy, że jak ktoś
już się wbija na autostradę pod prąd, to statystycznie mistrzem
kierownicy to on nie jest, więc i zawracanie w stresie nie jest tą
umiejętnoscią, którą powinien wpisać w CV;)
Z drugiej strony skoro przejechał powiedzmy 2km, to było to o rząd
wiekości bardziej niebezpieczne. Z trzeciej strony może już limit
szczęścia wyczerpał. Z ostatniej strony "powinno się udać" to pewnie
drugi najpopularniejszy zwrot za "potrzymaj mi piwo" przed zrobiciem
nagrody darwina.
Ja bym zjechał na awaryjny i chyba wycofał na awaryjnych. Jak się nie
da, to awaryjne, trójkąt i telefon po assistance. I to jest pewnie
jedyne tak naprawdę słuszne i praworządne rozwiązanie;)
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 23.10.15 20:03 LEPEK
- 23.10.15 20:19 RoMan Mandziejewicz
- 23.10.15 20:46 Shrek
- 23.10.15 22:35 Bolko
- 23.10.15 22:43 Marcin N
- 24.10.15 13:50 cef
- 24.10.15 14:08 PiteR
- 25.10.15 22:56 Adam Wysocki
- 26.10.15 16:10 SW3
- 26.10.15 19:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=