  • Data: 2022-01-15 19:13:54
    Temat: Re: dlaczego pendrajwy padaja
    Od: a...@p...com szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 15 Jan 2022 05:24:38 -0800 (PST)
    doszła do mnie wiadomość
    <1615b492-2b8b-4624-9d35-4bb60e322eacn@googlegroups.
    com>
    od alojzy nieborak <a...@g...com> :

    >Zerknąłem. 2 bity na celę było kilka lat temu, dziś potrafią pakować 4 bity na
    komórkę, jaja jak berety.
    >Jakość zapisu/odczytu na poziomie dyskietki 3,5". Do zapisu video pewnie się nada,
    do niczego więcej.
    >Znajdą się pewnie tacy którzy w przyszłości wsadzą super tanie MLC, TLC czy QLC do
    HDD albo pena.

    >https://www.kingston.com/poland/pl/solutions/pc-per
    formance/difference-between-slc-mlc-tlc-3d-nand

    >Taniość widzę taniość! Kontroler musi wróżyć 4 bity z poziomu napięcia na celi.
    >Branża odzyskiwania danych powinna nam ładnie rozkwitnąć. Widzę w tym pijondz.

    Nie wiem czy cię to ucieszy czy zmartwi, w opracowaniu jest już penta
    level flash.
    https://www.techpowerup.com/283337/western-digital-m
    ay-introduce-penta-layer-cell-plc-nand-by-2025

    --
    Szwambuł Trantiputl