  • 1. Data: 2022-01-13 01:18:52
    Temat: dlaczego pendrajwy padaja
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Od lat nie ufam pendrajwom i używam małych 128gb dysków ssd 2.5 cala
    Mam też z 10 dysków mSATA 16gb ze śmietnika wszystkie elegancko
    działają.

    a z pendrajwami notoryczny problem przestania rozpoznawania.
    Zero reakcji lub zawiecha exploratora windows.

    Jedynie Samsung działa 3 lata.
    Wyrzuciłem już 3 PNY 16gb, 2 Toshiba 64gb, 2 ADATA 32gb

    Czy to kwestia podróbek? Kontrolery się uszkadzają od wtykania?
    Brudzą się styki?

    --
    Piter

  • 2. Data: 2022-01-13 06:32:42
    Temat: Re: dlaczego pendrajwy padaja
    Od: ptoki <s...@g...com>

    środa, 12 stycznia 2022 o 18:18:05 UTC-6 PiteR napisał(a):
> [...]
    > Wyrzuciłem już 3 PNY 16gb, 2 Toshiba 64gb, 2 ADATA 32gb
    >
    > Czy to kwestia podróbek? Kontrolery się uszkadzają od wtykania?

    Nie replikuje problemu a uzywam pasciatych pendrajwow. Mysle ze moze u ciebie jest
    inaczej bo je po prostu nosisz i padaja od ESD?
    Jak mi padly to zazwyczaj byly wpiete w jakas maline i dobite zapisami.
    Albo jak wetkniete w aucie byly to padly od mrozu/ciepla.
    Jeden padl jak pozyczylem znajomemu. Ja nagralem kontent i bylo ok a on juz podobno
    odczytac nie mogl.

    Moze padaja przy podlaczaniu gdy sa naladowane statycznie? Nie wiem. Gdybam.

  • 3. Data: 2022-01-13 08:13:47
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/01/2022 01:18, PiteR wrote:
    > Czy to kwestia podróbek? Kontrolery się uszkadzają od wtykania?
    > Brudzą się styki?

    A trzymasz na nich filmy z wakacji, czy kompilujesz oprogramowanie?

  • 4. Data: 2022-01-13 09:30:01
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 13.01.2022 o 01:18, PiteR pisze:
> [...]
    > Wyrzuciłem już 3 PNY 16gb, 2 Toshiba 64gb, 2 ADATA 32gb
    >
    > Czy to kwestia podróbek? Kontrolery się uszkadzają od wtykania?

    Podróbki to jedno, a ponadto podobno na rynku zatrzęsienie penów
    złomowych, z odzysku.

  • 5. Data: 2022-01-13 12:08:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2022 00:18:52 GMT, PiteR wrote:
> [...]
    > Zero reakcji lub zawiecha exploratora windows.

    > Jedynie Samsung działa 3 lata.
    > Wyrzuciłem już 3 PNY 16gb, 2 Toshiba 64gb, 2 ADATA 32gb

    Mnie jeszcze zaden nie padl, ale uzywam bardzo sporadycznie.

    > Czy to kwestia podróbek? Kontrolery się uszkadzają od wtykania?
    > Brudzą się styki?

    A nie ma jakiegos programu diagnostycznego?
    Moze by powiedzial, co mu dolega.

    J.

  • 6. Data: 2022-01-13 12:37:39
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Wyrzuciłem już 3 PNY 16gb, 2 Toshiba 64gb, 2 ADATA 32gb
    >
    > Czy to kwestia podróbek? Kontrolery się uszkadzają od wtykania?

    To jest tak samo jak z chorobami wenerycznymi i szczęściem i potencją,
    potencjały też mają jakieś znaczenie :)

    Zależy gdzie wkładasz. Druga sprawa to nadmierne użycie, chociaż tutaj
    nie potrafię się odnieść do biologii, ale w biologii działa to raczej na
    korzyść.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 7. Data: 2022-01-13 19:57:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:srojfm$655$1@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > A trzymasz na nich filmy z wakacji, czy kompilujesz oprogramowanie?

    Już nic nie trzymam ważnego. Kopie mp3, kopie .url
    kopie .pdf, kopie superważnych filmików z jutuba.

    --
    Piter

    im cięższy łom tym lżejsza śmierć

  • 8. Data: 2022-01-13 19:59:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1goi7j4ea0289$.1kehle0ykfpc3$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > A nie ma jakiegos programu diagnostycznego?
    > Moze by powiedzial, co mu dolega.

    jeśli pen milczy to chyba program nie pomoże

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 9. Data: 2022-01-13 20:33:18
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    PiteR <e...@f...pl> napisał(a):
> [...]
    > Wyrzuciłem już 3 PNY 16gb, 2 Toshiba 64gb, 2 ADATA 32gb
    > Czy to kwestia podróbek? Kontrolery się uszkadzają od wtykania?

    Stawiam na kiepskiej jakości Flash. Pendrajwy padają często, nie nadają się
    do trzymania niczego ważnego. Tak samo karty SD. Przynajmniej takie
    marketowe.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 10. Data: 2022-01-13 21:22:30
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/01/2022 19:57, PiteR wrote:
    > Już nic nie trzymam ważnego. Kopie mp3, kopie .url
    > kopie .pdf, kopie superważnych filmików z jutuba.

    1) sprawdź napięcie w usb, miałem przypadek, że w starym laptopie było
    tam 6.2V a przetowrnica wygrywała melodyjki.

    2) może mają problem z drganiami (noszenie w plecaku itp) i uszkadzają
    się kulki BGA. Była kiedyś felerna seria, chyba sandisków, które psuły
    się od noszenia w kieszeni, były fotki na necie jak potrafił cały scalak
    flash odpaść z płytki po kilku miesiącach noszenia i obijania się o klucze.

    Ogólnie pendrive psują się, ale nie tak często, aby ktoś miał od razu 10
    opowieści pod ręką. To raczej przypadki sporadyczne i coś Ci psuje
    statystykę.

    Nie masz przypadkiem dywanu i kapci?