  • 1. Data: 2005-03-07 09:34:53
    Temat: domena.pl i domena.com
    Od: "johny_luzak" <bearmaniak@bez_tego.o2.pl>

    mam sobie domene.pl
    i dzwoni dzisiaj do mnie pani co mowi ze jej klient chce zarejestrowac
    domene.com
    pyta czy ja sie na zgadzam
    czy to jakas proba naciagania mnie na domene.com czy tak sie robi?
    --
    Przykładowa sygnaturka ala johny_luzak <(^.^)>
    Zdrowia

  • 2. Data: 2005-03-07 09:52:47
    Temat: Re: domena.pl i domena.com
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    johny_luzak wrote:
> [...]
    > domene.com
    > pyta czy ja sie na zgadzam
    > czy to jakas proba naciagania mnie na domene.com czy tak sie robi?

    co to za rejestrator?
    jeśli pani dzwoni do ciebie i pyta, czy nie masz nic przeciwko, to wg
    mnie bardzo dobrze świadczy o tym rejestratorze/pośredniku

    zyga

  • 3. Data: 2005-03-07 10:42:50
    Od: "johny_luzak" <bearmaniak@bez_tego.o2.pl>

    Dnia Mon, 07 Mar 2005 10:52:47 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał:

    > johny_luzak wrote:
    > jeśli pani dzwoni do ciebie i pyta, czy nie masz nic przeciwko, to wg
    > mnie bardzo dobrze świadczy o tym rejestratorze/pośredniku
    no tez mi sie tak wydaje ze to bardzo dobrze - zalezy tez z ktorej strony
    patrzec
    ciekawe co by o tym powiedzial ten jej klient
    nie wiem czemu ale mysle ze to byla jednak proba wyciagniecia kasy
    800 zł za domene .com czy to nie za duzo troche?

  • 4. Data: 2005-03-07 11:13:03
    Od: Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>

    On Mon, 07 Mar 2005 10:34:53 +0100, johny_luzak
    <bearmaniak@bez_tego.o2.pl> wrote:

    > czy to jakas proba naciagania mnie na domene.com czy tak sie robi?

    To znaczy, ze ktos za Ciebie mysli o ochronie Twojego
    znaku/wizerunku, etc.

    r.
    _____________
    robert rędziak K11 jid:rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
    tu kieruj swój spam (tylko spam): f...@s...plukwa.net

  • 5. Data: 2005-03-07 13:37:56
    Od: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>

    johny_luzak napisał(a):

    > 800 zł za domene .com czy to nie za duzo troche?

    za .com 800zł heh gdzie to takie cyrki sie dzieja?

  • 6. Data: 2005-03-07 13:46:16
    Od: w...@v...pl (Sylwester Badełek - Verall)

    > za .com 800zł heh gdzie to takie cyrki sie dzieja?

    Twierdza ze za wieczyste uzytkowanie domeny com, do mnie tez dzwonili ale
    zasiegnalem informacji i domeny com nie mozna tak wykupic co najwyzej na 10
    lat. Poza tym firma jest nieznana i co za tym idzie chyba malo wiarygodna.
    Ja tam z nimi nie wchodze w zaden uklad.

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 7. Data: 2005-03-07 14:00:00
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <bearmaniak@bez_tego.o2.pl> napisal(a):
> [...]
    > nie wiem czemu ale mysle ze to byla jednak proba wyciagniecia kasy
    > 800 zł za domene .com czy to nie za duzo troche?

    Nie, to inaczej wygląda. Dzisiaj klient nam opowiadał. Dzwoni ktoś i
    mówi tak:

    Państwo mają domenę xxx.waw.pl. Mogą Państwo kupić domenę
    xxx.pl za 800 zł, ale jeśli państwo nie kupią, to kupi ją ktoś inny i
    może się tam pojawić strona o podobnej tematyce. Właściwie niemal na
    pewno się pojawi, ale państwo mogą się od tego uchronić. No i po co państwu
    tyle kłopotów za oszczędność głupich 800 zł, prawda?
    --
    Samotnik

  • 8. Data: 2005-03-07 14:02:55
    Od: "johny_luzak" <bearmaniak@bez_tego.o2.pl>

    Dnia Mon, 07 Mar 2005 14:37:56 +0100, >>Galeon<< napisał:

    > za .com 800zł heh gdzie to takie cyrki sie dzieja?
    pani zostawila nr do kontaktu 091 431 70 96
    i juz nie mam ochoty się z nią kontaktowac aby wiedziec co to za firma

  • 9. Data: 2005-03-07 14:04:43
    Od: "johny_luzak" <bearmaniak@bez_tego.o2.pl>

    Dnia Mon, 07 Mar 2005 14:46:16 +0100, Sylwester Badełek - Verall
    napisał:

> [...]
    > lat. Poza tym firma jest nieznana i co za tym idzie chyba malo wiarygodna.
    > Ja tam z nimi nie wchodze w zaden uklad.
    czyli to naciaganie ludzi jakims wyimaginowanym klientem hmm
    i jak tu zyc spokojnie w tych czasach

  • 10. Data: 2005-03-07 14:11:36
    Od: w...@v...pl (Sylwester Badełek - Verall)

    --