  • 1. Data: 2005-03-02 20:57:26
    Temat: TPSA Krakow - Warszawa
    Od: Piotr Górski <p...@w...prokocim.org>

    Moze wie ktos cos na temat tego, ze z.kra-r2.do.war-r4.tpnet.pl gubi prawie
    50% pakietow? Albo inaczej... Kiedy gubic przestanie?

    --
    Piotrek Górski
    http://www.audioscrobbler.com/user/sledzik1984

  • 2. Data: 2005-03-02 21:03:37
    Temat: Re: TPSA Krakow - Warszawa
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Piotr Górski napisał(a):
    > Moze wie ktos cos na temat tego, ze z.kra-r2.do.war-r4.tpnet.pl gubi prawie
    > 50% pakietow? Albo inaczej... Kiedy gubic przestanie?

    zmien operatora, mi nie gubi ;)

    --
    Mateusz

  • 3. Data: 2005-03-02 22:45:33
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@S...wp.pl>

    Piotr Górski wrote:
    > Moze wie ktos cos na temat tego, ze z.kra-r2.do.war-r4.tpnet.pl gubi prawie
    > 50% pakietow? Albo inaczej... Kiedy gubic przestanie?

    ale do celu w jakis magiczny sposob dochodza wszsytkie ;) ?

    routery nmaja wazniejsze zadania niz odpowiadanie na pingi ;)

  • 4. Data: 2005-03-02 23:10:31
    Od: "." <terrorist[usun to]@neostrada.pl>

    Oj pingi to sa powyzej 200 w godzinach 16-23 jebana tepsa, latwo mowic zmien
    operatora ale na co? Radiowka ta to juz w ogole super bajer... Moze netia no
    tak ale telefon trzebaby zmienic i drozej ;/
    Kablowka oops zapomnailem ze nie ma kablowek tu :o i co teraz.

  • 5. Data: 2005-03-02 23:13:31
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@S...wp.pl>

    . wrote:

> [...]
    > tak ale telefon trzebaby zmienic i drozej ;/
    > Kablowka oops zapomnailem ze nie ma kablowek tu :o i co teraz.

    ale komu chciales odpowiedziec ? ;)

  • 6. Data: 2005-03-02 23:31:55
    Od: "Lesio" <lesio__||^^USUN-TO^^||__@bloklan.org>

    W artykule news:1r5a1v6uvxzu.dlg@spamers.lick.my.dick.pl,
    niejaki(a): Piotr Górski napisał(a):

    > Moze wie ktos cos na temat tego, ze z.kra-r2.do.war-r4.tpnet.pl gubi
    > prawie 50% pakietow? Albo inaczej... Kiedy gubic przestanie?

    "... prosze sie odprezyc i przyzwyczaic... to juz tak zostanie" :)

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 7. Data: 2005-03-03 08:56:46
    Od: "Maar" <m...@n...plusnet.pl>

> [...]
    no
    > tak ale telefon trzebaby zmienic i drozej ;/
    > Kablowka oops zapomnailem ze nie ma kablowek tu :o i co teraz.

    Wiesz jak masz sie "uzerac" z TP to zadzwon do ktorejs z radiowek i powiedz
    zeby ci zestawili na 14 dni testy. Najlepiej do dwoch firm i sobie
    porownasz. Pozatym radio radiu nie rowne . Moze bedzie lepiej .

    Maar

  • 8. Data: 2005-03-03 09:24:31
    Od: Adam <a...@o...usun.to.pl>

    . wrote:

    > Oj pingi to sa powyzej 200 w godzinach 16-23 jebana tepsa

    Ja usłyszałem, że 200ms na Polpaku to dobry ping, bo "nawet transmisja głosu
    przebiega poprawnie przy takim czasie".