  • 1. Data: 2010-04-06 11:53:31
    Temat: dvb-t - TVP i EMITEL
    Od: a...@p...pl

    Witam,

    skoro TVP wybrala Emitela jako operatora MUX 3 to kiedy Emitel jest
    wstanie uruchomic tego muxa? A czy to sie przeklada takze na to, ze
    TVP moze wybrac Emitela do MUX 1 ? Wg mnie to przetargu na MUX'a 1 nie
    powinno byc, bo przechodzenie na dvb-t z analogu jest przymusem i
    wogole nie powinno byc jakis dziwnych ruchow z tym zwiazanych. To UKE
    powinno wybrac operatora i narzucic "przymusowe" przeprowadzki.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-04-06 12:09:26
    Temat: Re: dvb-t - TVP i EMITEL
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    a...@p...pl pisze:
> [...]
    > wogole nie powinno byc jakis dziwnych ruchow z tym zwiazanych. To UKE
    > powinno wybrac operatora i narzucic "przymusowe" przeprowadzki.

    a tymczasem nowy termin uruchomienia dvb-t na Ślęży (Wrocław i dolny
    śląsk) przesunięty na jesień. Czyli jakoś opornie im to idzie.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-04-06 12:11:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    a...@p...pl pisze:
> [...]
    > wogole nie powinno byc jakis dziwnych ruchow z tym zwiazanych. To UKE
    > powinno wybrac operatora i narzucic "przymusowe" przeprowadzki.

    [...]
    Oferta Emitela okazała się najkorzystniejsza.
    [...]

    ;-)

  • 4. Data: 2010-04-06 12:52:42
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2010-04-06 13:53, a...@p...pl pisze:
    > skoro TVP wybrala Emitela jako operatora MUX 3 to kiedy Emitel jest
    > wstanie uruchomic tego muxa?

    Akurat terminy to były zapisane w SIWZ i chyba się nie zmieniły.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 5. Data: 2010-04-06 21:16:55
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 06 Apr 2010 14:52:42 +0200, Wiewior <j...@t...cy> wrote:

    >Akurat terminy to były zapisane w SIWZ i chyba się nie zmieniły.

    czyli

    mux 1 - etap 1 - 6 miesiecy spoznienia
    mux 1 - etap 2 - 6 dni spoznienia

    --