  • Data: 2010-07-29 01:37:18
    Temat: Re: dwa pytania o plazmy
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andgro" <b...@a...com> wrote in message
    news:4c50afd5$0$19179$65785112@news.neostrada.pl...
    > Kiedyś chyba przez godzinę oglądałem w sklepie ścianę telewizorów LCD, i
    > Sony to były jedyne, których obraz byłem w stanie zaakceptować, gdybym
    > musiał z jakichś powodów zamiast plazmy kupić sobie LCD.
    > W erze CRT miałem różne TV, ale naljepsze jakie miałem to były trinitrony
    > Sony. Jasność nie do pobicia, świetny kontrast.
    > Natomiast w kwestii kamer, to wszystkie jakie miałem w rękach inne niż
    > Sony, były ze 2 lata świetlne za Sony, porównując sprzęty zbliżonej klasy
    > oczywiście. W skrócie można powiedzieć, że w zasadzie pod każdym względem.

    No dobrze, ale co ma wspólnego telewizor CRT z telewizorem LCD/Plazmą?
    To tak jakbyś powiedział że Sony robi dobre kamery VHS to pewnie i
    odtwarzacze DVD bądą mieć dobre...

    A co do oglądania ściany telewizorów w sklepie to dużo zależy od jakości
    sygnału jaki puszcza się do tych telewizorów. Teraz jest lepiej jak leci
    wszędzie ta sama cyfrówka po HDMI ale dawniej dużo zależało od kabli
    ich jakości i długości od źródła. To naturalne że sprzedawca dbał bardziej
    o ustawienie obrazu i jakość źródła sygnału przy droższych modelach TV
    na swojej "ścianie" niż przy tych tańszych, których pewnie nie ustawiał
    wcale tylko włączył po wyjęciu z pudełka.

    Pomijam już kwestię taką, że najlepiej wyglądający TV na ścianie w sklepie
    nie musi być tym najlepiej wyglądającym TV u Ciebie w dużym pokoju...