  • Data: 2023-01-15 20:11:20
    Temat: Re: e-soul na sprzedaż
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 15 Jan 2023 17:44:19 +0100, Cavallino wrote:

    > Trwają.
    > Ale może się przydać na wyjeździe raz w roku nad ciepłe morze.

    O to to to :-)

    > Nikt nie ma bardziej oszczędnego niż Tesla, szczególnie przy
    > prędkościach autostradowych.
    > Teslą możesz jeździć tak jak lubisz spaliniakiem bez większego problemu.
    >
    > Zobacz jak taki muminek wygląda - toto ma Cx jak delfin.
    > Niestety - cierpi na tym stylistyka.
    > Coś za coś.

    Przebolalbym. Szczegolnie, ze ze srodka nie widac :-)

    Ale co - to Kia uwaza, ze klient kupuje auto oczami?

    > Nie wiesz o czym mowa - bateria często podgrzewa się nawet latem, żeby
    > ładować się z dużą mocą.

    Moze dlatego, ze mi ostatnio YT wyrzucil "deep frozen charge"
    https://www.youtube.com/watch?v=3mvUF4dJJcE
    https://www.youtube.com/watch?v=i-c8AUeKs5c

    A Ty "latem".
    Poza tym jak zajechales na stacje, to powinna byc w miare ciepla ...
    i sie podgrzeje od samego ladowania.

    A poza tym ... raz do roku takie mrozy :-)

    > I to oznacza, że więcej nie będzie lepiej?
    > To tak przyszłościowo - w tej chwili i tak są bez sensu, bo za drogie.

    No to przeciez w przyszlosci i dla Kia bedzie lepiej :-)

    > Nie mam ciśnienia (zwłaszcza że są i minusy), będą chętni skorzystać z
    > Soula, to wtedy się zapiszę.

    A czym bedziesz jezdzil w miedzyczasie? :-)

    J.