  • 1. Data: 2023-01-14 14:42:00
    Temat: e-soul na sprzedaż
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    Jakby ktoś chciał okazyjnie kupić fajnego elektryka z dużym zasięgiem,
    to zapraszam do kontaktu.
    Rocznik 2021, wersja M, bateria 64 kWh.

    Więcej szczegółów dla zainteresowanych.

    Raczej szybka akcja, bo potem może znowu nie być na co go zmienić....

  • 2. Data: 2023-01-14 17:26:25
    Temat: Re: e-soul na sprzedaż
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.01.2023 o 14:42, Cavallino pisze:
    > Jakby ktoś chciał okazyjnie kupić fajnego elektryka z dużym zasięgiem,
    > to zapraszam do kontaktu.
    > Rocznik 2021, wersja M, bateria 64 kWh.
    >
    > Więcej szczegółów dla zainteresowanych.

    Jesteśmy zainteresowani. Dawaj te szczegóły.

    > Raczej szybka akcja, bo potem może znowu nie być na co go zmienić....

    Będzie dobra cena, to będzie szybka akcja...

  • 3. Data: 2023-01-14 20:16:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.01.2023 o 17:26, nadir pisze:

    > Będzie dobra cena, to będzie szybka akcja...

    Jaki przebieg?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-01-15 14:03:06
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2023 o 14:42 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

> [...]
    >
    > Więcej szczegółów dla zainteresowanych.
    >
    > Raczej szybka akcja, bo potem może znowu nie być na co go zmienić....

    Kupujesz Teslę?

    TG

  • 5. Data: 2023-01-15 14:18:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Kupujesz Teslę?

    Jak nie teraz, to już może nigdy.
    To długo IMO nie potrwa.

  • 6. Data: 2023-01-15 14:25:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Jan 2023 14:42:00 +0100, Cavallino wrote:
    > Jakby ktoś chciał okazyjnie kupić fajnego elektryka z dużym zasięgiem,
    > to zapraszam do kontaktu.
    > Rocznik 2021, wersja M, bateria 64 kWh.

    Skoro taki fajny, to czemu sprzedajesz ? :-P

    Tesla fajniejsza? Przynajmniej platonicznie ?

    J.

  • 7. Data: 2023-01-15 15:56:14
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-01-2023 o 14:25, J.F pisze:

    > Skoro taki fajny, to czemu sprzedajesz ? :-P

    Proste - żeby kupić fajniejszą Teslę, dopóki jest okazja.

    > Tesla fajniejsza?

    Tak myślę.
    Szybkie ładowanie, mega oszczędny układ napędowy, podgrzewanie baterii
    przed ładowaniem, własna sieć Superchargerów, większe auto (choć to
    akurat dla mnie minus), obecnie świetna cena, przypuszczalnie zupełny
    brak utraty wartości w przyszłości....

  • 8. Data: 2023-01-15 16:51:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 15.01.2023 o 15:56, Cavallino pisze:

    > przypuszczalnie zupełny
    > brak utraty wartości w przyszłości....

    Sam wcześniej pisał, że z dnia na dzień cena spadła o kilkanaście
    procent, a teraz przypuszcza, że nie straci wartości.
    No więc straci.

  • 9. Data: 2023-01-15 17:12:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 Jan 2023 16:51:55 +0100, nadir wrote:

    > Sam wcześniej pisał, że z dnia na dzień cena spadła o kilkanaście
    > procent, a teraz przypuszcza, że nie straci wartości.
    > No więc straci.

    Nie straci nominalnie, jesli cena bedzie rosla.

    J.

  • 10. Data: 2023-01-15 17:16:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 Jan 2023 15:56:14 +0100, Cavallino wrote:

    > Proste - żeby kupić fajniejszą Teslę, dopóki jest okazja.

    > Tak myślę.
    > Szybkie ładowanie,

    A to juz inne czynnosci nie trwaja dluzej niz ladowanie? :-)

    > mega oszczędny układ napędowy,

    Kia ma gorszy?

    > podgrzewanie baterii przed ładowaniem,

    zobacz jakie zimy mamy ...

    > własna sieć Superchargerów,

    A przeciez chwaliles ogolna dostepnosc ładowarek :-)

    > większe auto (choć to
    > akurat dla mnie minus), obecnie świetna cena, przypuszczalnie zupełny
    > brak utraty wartości w przyszłości....

    No to po kredyt do banku :-)

    J.