  • Data: 2022-11-11 16:12:08
    Temat: Re: e-toll
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-11-11 o 15:14, Shrek pisze:

    > Naprawdę nie ogarniesz co znaczy symbol banknotu i monety ze strzałką?
    >

    > Akurat nie mówię o autostradach. Lotniska, dworce, hotele, gestausy,
    > muzea.

    Nie każdy dobrze interpretuje. Ja np jak jeździłem różnymi autostradami
    gdzie musiałem płacić gotówką/kartą, to szukałem przy bramkach symbolu
    monet/karty i ludzika
    (bo jak cos nie pyknie, to bedzie z obsługą łatwiej) i czasami
    naprawdę trudno było się zorientować gdzie podjechać,
    więc albo niektórzy (np ja) nie ogarniają albo czasami gdzieś tam
    znaki są mało intuicyjne.