  • Data: 2019-08-09 16:49:28
    Temat: Re: eksplozja małego NiMh
    Od: sirapacz <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    przepraszam ale mam awarie serwera newsów (wisi łajza) i dopóki jego admin go nie
    restartnie to nie mam nowych postów - a tak się dziwiłem czemu taka cisza po
    puszczeniu mojego puytania:))))

    ustrojstwo to 80BVH 3A2H (ten co eksplodował) a oryginalnie był GP 60BVHx3.
    CR2032 to bateria litowa (jedna litowa kiedyś mi na biurku eksplodowała - leżała nie
    zwarta ani nie podłączona).

    Elektrolity wyschnięte odpadają - kasa ma ze 2-3 lata i była nieużywana. Kasa to
    Elzab Mini E. Generalnie nie w kasie problem na sto procent tylko w sposobie używania
    przez właściciela (a raczej nie używania jej).