eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleenduroRe: enduro
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: enduro
    Date: Tue, 12 Apr 2011 04:49:42 +1000
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 56
    Message-ID: <invilc$pj9$1@news.onet.pl>
    References: <in3vdl$2dc$1@news.onet.pl> <inufjs$352$1@news.onet.pl>
    <inv1s9$och$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 115.131.31.196
    X-Trace: news.onet.pl 1302547950 26217 115.131.31.196 (11 Apr 2011 18:52:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Apr 2011 18:52:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:637980
    [ ukryj nagłówki ]

    "de Fresz" <d...@N...pl> wrote in message
    news:inv1s9$och$1@inews.gazeta.pl...

    > No i git. IMHO będziesz żałował tej pojemności (jeśli nie ważysz z 90+),
    > ale to dopiero za jakiś czas ;-)

    Waze i dlatego szukalem czegos mocnego.

    > Uważaj, bo to może być prosta droga do przerobienia tego sprzęta na
    > "zadbanego strucla" - z zewnątrz wszystko piknie, a w silniku masakra. Te
    > sprzęty nie wybaczają olewania serwisu. Tłok, korba - czasookresy z
    > instrukcji można nagiąć ze 2 razy (albo i 3), ale olej, zawory, zawias -
    > to musowo trzeba robić regularnie.

    Przyjmuje do wiadomosci. Aczkolwiek z wielka niechecia ;)

    > Normalnie syndrom er-łana ;-) Spoko, i tak Cię będą objeżdżać małolaty na
    > setach 2t i ćwiartkach 4t ;-)

    Prawdopodobnie "objezdzac" bedzie mnie wielu ludzi, niezaleznie od sprzetu.
    Tak jak wczesniej pisalem, motocykle to tylko moje dodatkowe hobby. Jak ze
    wszystkim, zeby byc dobrym trzeba trenowac. Ja zwyczjnie nie bede mial czasu
    zeby trenowac jazde na motocyklu. Znam ludzi ktorzy sie w to amatorsko
    bawia - jezdza co weekend +1-2 wypady po pracy. Nie mam najmniejszych szans
    zeby im dorownanac. Dla mnie bedzie to jazda dla mojej przyjemnosci, nie
    bedzie zawodow czy latania po torze. Od zawodow mam inne hobby ;)

    > Po dotarciu sprawdź czy w gaźniku nie masz kagańca, swego czasu Yamahaha
    > lubowała się we wsadzania ogranicznika skoku przepustnicy w homologowanych
    > WRach. Albo może lepiej nie... ;-)

    Za pozno :) Juz powiedzialem dealerowi zeby ogranicznik wyciagnal.

    > Tańsze raczej nie będą, zwłaszcza łożyska itp. stuff - w europejskich
    > motocyklach w większości są standardowe, od traktorów i snopowiązałej, w
    > dżapsach już nie ma tak dobrze, czasem idzie coś dobrać, ale nierzadko
    > trzeba płacić 8x drożej w serwisie. Za to w Bolandzie czas dostępu do
    > części jest nieporównywalnie lepszy na korzyść ryżowozów.

    Mieszkam w Australii i tutaj cos co nosi naklejke "europejskie" najczesciej
    wiaze sie z wyzsza cena. WR jest najpopularniejszym motocyklem enduro
    sprzedawanym na tutejszym rynku. Wiec z czesciam oraz wiedza serwisantow nie
    bedzie (mam nadzieje) problemu.

    Pozdrawiam,
    Iguan


    --
    --
    Iguan007
    Sezon caly rok:
    http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia
    --


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: