  • Data: 2010-10-15 17:39:49
    Temat: Re: enter w inpucie wysyla formularz
    Od: gienek <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    moze zapodam kawalek kodu...
    ponizsze zdazenie zachodzi jak lista z podpowiedziami jest rozwinieta i
    user po najechaniem na dana podpowiedz kliknie enter...

    else if (keyCode == 13)
    {
    document.getElementById("pole").value = wartosc;
    schowajliste(nr)
    return false;
    }

    function schowajliste(nr)
    {
    try { document.getElementById("lista").style.display = "none"; }
    catch(e){}
    }

    ja oczekiwalem, ze wykona sie schowajliste() i zakonczy sie zywot
    funkcji :) tymczasem on i owszem chowa liste... to co trzeba sadzi do
    inputa, ale zaraz po tym wysyla mi formularz :(
    tzn. probuje wyslac bo <form onsubmit="sprawdz(this); return false;" ....
    probuje sprawdzic formularz i znajdujac niewypelnione pola wali alert....