  • Data: 2010-10-16 09:16:08
    Temat: Re: enter w inpucie wysyla formularz
    Od: gienek <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 21:14:39 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Czemu wciska enter i czemu chcesz psuć funkcjonalność formularza przez
    > jednego uzytkownika, który nie wie jak używać komputera?

    Poniewaz jak sie pokazuje lista z podpowiedziami (autouzupelniacz) to user
    albo kliknie myszka na wybrana podpowiedz, albo bedzie w tym celu uzywal
    klawiatury (strzałki góra/dół) i w końcu na wybraną podpowiedź wciśnie
    enter :)
    Cała zabawa polega teraz na tym, żeby po kliknięciu entera skrypt nie
    próbował wysłać formularza tylko np. dal fokusa na nastepnego inputa.
    niestety ten kod (właściwie kawałek) tego nie robi.