    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: epson ecotank kupiłem, udostępnianie, marudzenie zgreda
    Date: Tue, 21 Sep 2021 16:30:52 +0200

    W dniu 21 wrz 2021 o 03:49, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "ToMasz" sgg4ju$7r5$...@d...me

    > Czym ten Epson góruje na Canonem?

    Ogólnie Epson ma większą rezolucję, ale nie ten...
    https://www.epson.pl/innovative-technologies/micro-p
    iezo-technology

    Auchan niedawno sprzedawał tanio jakieś Epsony -- dawał 150zł cofki...
    Na fakturze kwota pełna, więc podatki liczone także od tej cofki, za
    którą można by kupić coś, co trafi na fakturę, czyli od 150zł można
    dwakroć odebrać?... Kiedyś legalnie można było podatki w RP odliczać
    podwójnie. Państwo nazywało to inwestycyjną premią -- można było raz
    odliczyć wszystko, po czym kolejny raz połowę, ale w zamian trzeba
    było zrezygnować z przeterminowanych zadłużeń czy zaległości wobec
    tego państwa... Kiedyś nawet podatki można było płacić ;) rządowymi
    obligacjami -- zamiast zapłacenia PITu, możliwe było kupienie rządowych
    obligacji, których wykup nie był opodatkowany...

    Ach, jaka władzuchna wtedy była dobra... Paliwo potrzebne do
    przejechania 1km kosztowało 10gr -- więcej człek odliczył
    amortyzatorami [chyba bez sprężyn] niż zapłacił za utrzy_manie...
    [koszt całego mania ;) też był mały]

    > Canona G1420 można kupić za 399 pln.
    > https://www.mediaexpert.pl/search?query%5Bmenu_item%
    5D=&query%5Bquerystring%5D=g1420

    > -=-
    > [zaraz się zacznie, że górowanie to wada... toż
    > G3460 góruje nad G3420 i wysokością, i ceną...]

    [dołuje wysokością bądź góruje uniżeniem...]

    --