  • Data: 2023-11-29 11:15:41
    Temat: Re: gaz
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Nov 2023 00:14:30 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Problem w tym, że zabawa z tymi zaworami na przyłączach do budynku
    > niczego tutaj nie rozwiązuje. Tzn. nie wystarczy zamnknąć a potem
    > otworzyć. Trzeba by chodzić do każdego jednego odbiornika i sprawdzić.
    > No chyba, że kazdy jeden jest obecnie zabezpieczony rózniez przed
    > skutkami zapowietrzenia? Jakaś siatka czy cóś co przeciwdziała
    > propagacji płomienia do rur od strony odbiornika?

    To ogolnie jest, bo normalnie jest tak, ze masz dyszę gazową gdzies
    nisko w palniku, potem kawał rurki czy komory, gdzie gaz miesza sie z
    powietrzem, i tą "tarczę" palnika. I płomien nie przechodzi przez
    otworki na obrzeżu do komory ponizej.
    Przez otworek w dyszy tym bardziej nie powinien przejsc.

    > A oni mówią cały czas o tych zaworach a słowem nie wspomną o czesci
    > domowej.

    Albo to nie problem, albo po prostu się łączy.
    I glowny problem (ilosciowy) dla nich, to tysiące domków z
    indywidualnymi przyłączami i kurkami.

    J.