  • Data: 2022-09-19 17:08:49
    Temat: Re: gdzie oddać opony?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Sep 2022 16:48:50 +0200, ii wrote:

    > Chyba 2 na rok ;-)

    A nie mozna ich do smietnika?
    Tworzywa sztuczne i metale ... chyba pasuje :-)

    P.S. Wiekszosc tworzyw sztucznych z ropy pochodzi,
    wiec jak sie je zutylizuje w piecu, to w miare zgodnie z
    przeznaczeniem surowca :-)
    A kauczuk naturalny to wrecz pod biopaliwo podpada :-)

    I nie ma sie z czego smiac, tylko piec musi byc porzadny - duzy,
    gorący, z filtrami i odsiarczaniem spalin ..
    Tylko niestety cos mi sie widzi, ze odsiarczanie przy pomocy wapnia
    generuje CO2 :-)

    J.