    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: gdzie oddać opony?
    Date: Fri, 23 Sep 2022 01:56:13 +0200

    W dniu 2022-09-18 o 15:30, PiteR pisze:
    > Nie wiem czy szanowne grono wie, że teraz jak się zakłada opony
    > nowe i oddaje opony stare u wulkanizatora to on chce po 10zł za szt lub
    > nawet 15zł za szt.
    >
    > Czyli jak chciałem pozbyć sie 6 szt to zakrzyknął 90zł.
    >
    > Powiedziałem proszę mi oddać wyrzucę do lasu/rzeki/zakopie w ogródku.
    >
    > Ale potem kanałami dowiedziałem sie, że punkty zbiórki selektywnej
    > przyjmuja opony (olej i płyny też) tylko trzeba być zameldowanym w
    > miescie.
    >
    > Zajechałem tam i panie co dusza zapragnie można oddać.

    10 zł za utylizację opony to rozsądna oferta i bym człowiekowi
    zwyczajnie zapłacił i miał to załatwione.
    No ale wiem, że dla typowego zmłotoryzowanego Polaka płacenie nawet
    małej kwoty za utylizację opon to jest mentalny problem nie do
    przejścia. Podobnie jak zapłacenie 1,50 zł (czyli nic) za pół godziny za
    zaparkowanie samochodu na wyznaczonym miejscu do parkowania.