  • Data: 2020-07-07 14:25:24
    Temat: Re: gdzie tanio 300 minut, kłopoty z virginem
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj ToMasz, 06 lip 2020 w news:re02k0$dit$1@dont-email.me
    napisałeś/aś:

    > witam
    > mało gadam przez telefon. 300 minut spokojnie mi wystarcza. wiec
    > idealna dla mnie była taryfa 300 minut za 9 złotych w virginie.

    W ogóle to jest idealna w cenie taryfa dla wielu. Prawdopodobnie jednak
    zniknie, bo Play przejął Virgin.
    Chyba nie znajdziesz nic podobnej cenie. W Orange np. chyba najtańszy
    pakiet to 200min/14 zł. Jakby się do dało ożenić z darmowymi rozmowami w
    Orange, to doładowując za 50 dych starczy na 3 mc. Internet jest z
    bonusów.