  • Data: 2009-01-28 19:23:49
    Temat: Re: głośniki i nagrywarka #2: ostateczny wybór
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    G Nowak wrote:
    > Zalezy do czego komu potrzebne. Jesli w gre wchodzi odtwarzanie filmow
    > czy muzyki bez woofera sie nie obejdzie - nie da sie 2-3 centymetrowym
    > szczekaczu napompowac nizszych tonow

    Spytam tak - slyszales T20? :) Sa BARDZO niepozorne - to jedna z ich
    zalet. :)
    Nie mam bezposredniego porownania z M80 (tych uzywam na codzien), ktore
    mimo niewielkich gabarytow przyzwoicie generuja nizsze tony, ale slyszalem
    T20 i nie powiedzialbym, by czegos im brakowalo. Fakt - nie sluchalem na
    nich muzyki, w ktorej "łup łup" stanowi podstawe rytmu, ale w rocku
    alternatywnym czy nawet metalu niskie tony sa co najmniej rownie wazne, a
    nie stwierdzilem, by ich brakowalo.

    Nie zapominajmy, ze to maluchy - nikt nie bedzie przy ich uzyciu robic
    imprezy w 40-metrowym salonie.

    Na marginesie, na M80 takie Air, Sigur Ros, ale tez Basement Jaxx czy - z
    zupelnie innej beczki - Manau (dla niezorientowanych - francuski
    folk-hip-hop) zachwycaja czystoscia brzmienia. A jesli zrodlo dzwieku jest
    przyzwoite, niskie tony staja sie wyraznie *wyczuwalne* - a nie tylko
    slyszalne. :) Choc glowna zaleta tych konstrukcji jest bardzo czyste
    brzmienie - w 2.1 (takich z malymi satelitkami) dzwiek jest wyraznie
    niespojny.

    k,