  • 1. Data: 2009-01-28 13:13:08
    Temat: głośniki i nagrywarka #2: ostateczny wybór
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Dziękuję wszyskim za pomoc w wyborze nagrywarki i napędu DVD. Po
    przeczytaniu różnych materialów w necie zawęziłem wybór do:
    1. Głośniki.
    gigaworks t20
    http://www.techplanet.pl/index.php?gk=0&&k=37&&id=40
    13&&v=zo&&ord=nazwa&&f=more
    lub
    gigaworks t20 II
    http://www.techplanet.pl/index.php?gk=0&k=37&id=2820
    5&v=zo&ord=nazwa&f=more&filtr=

    Pewnie bym już kupił t20, ale zaintrygowały mnie te "series II", tylko że
    są droższe o 80 zł i trudno wyczuć, czym się różnią Bo na wygląd to
    kolorem i brakiem tego słynnego niebieskiego led-a ;) oraz niestety ceną aż
    80 zł :(

    Czym się różnią t20 od t20 series II ? Bo na wygląd to kolorem i brakiem
    tego słynnego niebieskiego led-a ;) oraz niestety ceną aż 80 zł :(

    jako opcję rozważam LOGITECH X-210 - 2.1, 25 W, /jest subwoofer, choć
    niektórzy piszą, że głownie ten subwofer słychać..)

    2. Nagrywarka DVD
    DVD- ROM (bo pionieer)
    http://www.techplanet.pl/index.php?gk=0&k=20&id=2392
    4&v=zo&ord=nazwa&f=more&filtr=szukaj

    lub ( bo asus i ma lighscribe, z któregop może raz na 200 płyt
    skorzystammm)
    Asus nagrywarka DVD DRW-20B1LT
    http://www.techplanet.pl/index.php?gk=0&k=20&id=2453
    5&v=zo&ord=nazwa&f=more&filtr=szukaj

    lub (lightscribe i ciekawa /to czesciej uzyje/ funkcja secure )
    LG nagrywarka DVD GH22LS30
    http://www.techplanet.pl/index.php?gk=0&k=20&id=2339
    4&v=zo&ord=nazwa&f=more&filtr=szukaj

    Będę wdzięczny za jeszcze kilka opinii :)))

    Marek

  • 2. Data: 2009-01-28 13:42:03
    Temat: Re: głośniki i nagrywarka #2: ostateczny wybór
    Od: "G Nowak" <a...@m...com>

    5&v=zo&ord=nazwa&f=mo

    Zalezy do czego komu potrzebne. Jesli w gre wchodzi odtwarzanie filmow czy
    muzyki bez woofera sie nie obejdzie - nie da sie 2-3 centymetrowym
    szczekaczu napompowac nizszych tonow, nie pomoga w tym nawet kosmiczne
    technologie wymienione na stronie - " przetworniki tonów średnich z
    kopułowymi membranami z włókna szklanego" ;)

    --
    pozdr

  • 3. Data: 2009-01-28 14:27:37
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 28 Jan 2009 13:42:03 -0000, G Nowak napisał(a):

> [...]
    > technologie wymienione na stronie - " przetworniki tonów średnich z
    > kopułowymi membranami z włókna szklanego" ;)

    Kiedyś mi kolega sprzedał super latarkę, w ramach promocji produktu
    zdradził mi, że ma żaróweczkę z włóknem wolframowym :))

    Młody byłem, kupiłem ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2009-01-28 14:38:44
    Od: "G Nowak" <a...@m...com>

    Moge to wrzucic na bash'a? ;)

  • 5. Data: 2009-01-28 14:50:02
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 28 Jan 2009 14:38:44 -0000, G Nowak napisał(a):

    > Moge to wrzucic na bash'a? ;)

    Ależ proszę :) chociaż tam ciężko coś umieścić jeśli w tekście nie ma słów
    kluczowych z zakresu "chlanie" czy "sperma".

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2009-01-28 17:29:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Marek pisze:
> [...]
    >
    > Czym się różnią t20 od t20 series II ? Bo na wygląd to kolorem i brakiem
    > tego słynnego niebieskiego led-a ;) oraz niestety ceną aż 80 zł :(

    Jeśli chodzi o brzmienie niczym się nie różnią.

    > jako opcję rozważam LOGITECH X-210 - 2.1, 25 W, /jest subwoofer, choć
    > niektórzy piszą, że głownie ten subwofer słychać..)

    Do muzyki w porównaniu z T20 się nie nadają. Co innego Z-4, Z-5, Z-Cinema ;)

    Ale chyba jeszcze lepsze Microlab Solo 7C :D

> [...]
    > http://www.techplanet.pl/index.php?gk=0&k=20&id=2339
    4&v=zo&ord=nazwa&f=more&filtr=szukaj

    > Będę wdzięczny za jeszcze kilka opinii :)))

    Używam Pioneera DVR-116 i spisuje się bardzo dobrze.

    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    | Computers don't make errors - What they do, they do on purpose. |

  • 7. Data: 2009-01-28 17:31:05
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    G Nowak pisze:

> [...]
    > technologie wymienione na stronie - " przetworniki tonów średnich z
    > kopułowymi membranami z włókna szklanego" ;)

    Muzyka na T20 brzmi znacznie lepiej niż na dowolnym zbliżonym cenowo
    zestawie z subem.

    I basu jest całkiem sporo, wbrew pozorom.

  • 8. Data: 2009-01-28 19:23:49
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    G Nowak wrote:
    > Zalezy do czego komu potrzebne. Jesli w gre wchodzi odtwarzanie filmow
    > czy muzyki bez woofera sie nie obejdzie - nie da sie 2-3 centymetrowym
    > szczekaczu napompowac nizszych tonow

    Spytam tak - slyszales T20? :) Sa BARDZO niepozorne - to jedna z ich
    zalet. :)
    Nie mam bezposredniego porownania z M80 (tych uzywam na codzien), ktore
    mimo niewielkich gabarytow przyzwoicie generuja nizsze tony, ale slyszalem
    T20 i nie powiedzialbym, by czegos im brakowalo. Fakt - nie sluchalem na
    nich muzyki, w ktorej "łup łup" stanowi podstawe rytmu, ale w rocku
    alternatywnym czy nawet metalu niskie tony sa co najmniej rownie wazne, a
    nie stwierdzilem, by ich brakowalo.

    Nie zapominajmy, ze to maluchy - nikt nie bedzie przy ich uzyciu robic
    imprezy w 40-metrowym salonie.

    Na marginesie, na M80 takie Air, Sigur Ros, ale tez Basement Jaxx czy - z
    zupelnie innej beczki - Manau (dla niezorientowanych - francuski
    folk-hip-hop) zachwycaja czystoscia brzmienia. A jesli zrodlo dzwieku jest
    przyzwoite, niskie tony staja sie wyraznie *wyczuwalne* - a nie tylko
    slyszalne. :) Choc glowna zaleta tych konstrukcji jest bardzo czyste
    brzmienie - w 2.1 (takich z malymi satelitkami) dzwiek jest wyraznie
    niespojny.

    k,

  • 9. Data: 2009-01-28 19:52:17
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    hehe, dobre, a propo latarki http://www.snotr.com/video/2169 ;)

  • 10. Data: 2009-01-28 20:16:31
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    Mam T20 i nagrywarkę Pioneer. Oba produkty doskonałe. Kupować śmiało:-).
    S.