  • Data: 2009-02-18 00:40:03
    Temat: Re: glosniki przez bluetooth - JABRA BT325s
    Od: mescalero <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mikolaj Tutak wrote:

    > http://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth_profile#Advan
    ced_Audio_Distribution_Profile_.28A2DP.29

    > Moze jednak te słuchawki nie wspieraja A2DP

    Na 102% wspierają. Żeby nie być gołosłownym - chodzi o Motorolę HT820
    http://direct.motorola.com/ens/BTStereoHS_Web_Produc
    tHome.asp .
    Oczywiście użyty dongle również musi go obsługiwać, ale to chyba oczywiste.

    > tylko jeden z innych
    > protokołów, a jakość dzwieku nie jest aż tak dobra?!

    Bez obaw - A2DP nie da się pomylić z np. profilem HeadSet, przynajmniej
    nie na sprzęcie 1.2 :-) I nie chodzi tu bynajmniej tylko o brak
    dwukierunkowej komunikacji (nieaktywny mikrofon) przy A2DP. Nie jestem
    audiofilem więc jakość jak dla mnie jest w 100% wystarczająca. Można
    porównać ją z przeciętnym .mp3. Technicznie rzecz biorąc w grę wchodzą
    zdaje się strumienie rzędu 200 - 400 kbps, skompresowane dość mało
    wydajnym kodekiem SBC.