    From: "WR" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: golf III/ problem z poduszką AIRBAG
    Date: Fri, 22 Jan 2010 12:08:57 +0100

    "mariusz" <m...@g...com> wrote in message
    news:dabd7968-db07-4a68-85c7-918a7a4a9864@p24g2000yq
    m.googlegroups.com...
    witam wszystkich,
    wczoraj zapaliła mi się taka kontrolka na czerwono :

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/091a2ae4d1
    5da1c8.html

    z tym że u mnie jest tam tylko symbol "ludzika z poduszką" a na
    powyższym zdjęciu jest coś jeszcze chyba.
    Jaka może być przyczyna ? Czy airbag może sobie wystrzelić podczas
    zwykłej jazdy ? Samochód golf III wersja z poduszką kierowcy i
    pasażera.
    /Mariusz

    Czasami się zdarza...Wymaga to niestety podpięcia do kompa.

    Spróbuj skasować błąd a jeżeli się nie da to będziesz

    wiedział która poduszka nie działa..

    U mnie takie błędy wyskakiwały przez zaśniedziałe styki..

    Po czyszczeniu mam problem z głowy.

    Poduszka Ci nie wystrzeli więc się nie martw....

    Lampka sygnalizuje niesprawny układ od poduszek powietrznych...