  • 1. Data: 2010-01-22 11:34:43
    Temat: golf III/ problem z poduszką AIRBAG
    Od: mariusz <m...@g...com>

    witam wszystkich,
    wczoraj zapaliła mi się taka kontrolka na czerwono :

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/091a2ae4d1
    5da1c8.html

    z tym że u mnie jest tam tylko symbol "ludzika z poduszką" a na
    powyższym zdjęciu jest coś jeszcze chyba.
    Jaka może być przyczyna ? Czy airbag może sobie wystrzelić podczas
    zwykłej jazdy ? Samochód golf III wersja z poduszką kierowcy i
    pasażera.
    /Mariusz

  • 2. Data: 2010-01-22 12:08:57
    Temat: Re: golf III/ problem z poduszką AIRBAG
    Od: "WR" <l...@w...pl>

    "mariusz" <m...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...
[...]

    Czasami się zdarza...Wymaga to niestety podpięcia do kompa.

    Spróbuj skasować błąd a jeżeli się nie da to będziesz

    wiedział która poduszka nie działa..

    U mnie takie błędy wyskakiwały przez zaśniedziałe styki..

    Po czyszczeniu mam problem z głowy.

    Poduszka Ci nie wystrzeli więc się nie martw....

    Lampka sygnalizuje niesprawny układ od poduszek powietrznych...

  • 3. Data: 2010-01-22 13:13:14
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    WR pisze:

> [...]
    >
    > Poduszka Ci nie wystrzeli więc się nie martw....
    >
    > Lampka sygnalizuje niesprawny układ od poduszek powietrznych...

    Mogła się też przetrzeć taśma w kierownicy.

    Na 1 rzut podpiąć pod VAG'a zobaczyć której poduszki błąd, jak tej w
    kierownicy to duże prawdopodobieństwo że właśnie taśma dokonała żywota,
    jeśli druga to możę rzeczywiście jakieś niekontakty.

    Pozdrawiam !!

  • 4. Data: 2010-01-22 15:28:16
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    mariusz pisze:
    > witam wszystkich,
    > wczoraj zapaliła mi się taka kontrolka na czerwono :
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/091a2ae4d1
    5da1c8.html

    Czasem powodem zaświecenia kontrolki - błędu airbagów jest chwilowy
    "niekontakt" w wiązce idącej do napinaczy pasów. "Niekontakt" może się
    pojawić przy prostym przesuwaniu fotela.
    To był bardzo powszechny problem w Astrze II z początków produkcji.

    KJ