  • 1. Data: 2013-08-26 16:36:52
    Temat: held & modela
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    Jest tu ktoś kto jeździ w komplecie Helda Hakuna+Matata oraz modeka Aft
    touring?
    Jak się sprawują?

    --
    NC700XD

  • 2. Data: 2013-08-26 16:47:25
    Temat: Re: held & modeka
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    Modeka oczywiście
    --
    NC700XD

  • 3. Data: 2013-08-27 14:52:54
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 26-08-2013 16:47, MrGlub pisze:
    > Modeka oczywiście

    Jezdze w komplecie AFT Touring.

    Zalety: dobra wentylacja, wygoda, wodoodpornosc membrany Sympatex,dobre
    ochraniacze, duzo kieszeni, da sie dobrze dopasowac-pospinac, w kurtce
    podpinka to softshell.

    Wady: z racji przewiewnosci zawsze trzeba wozic ze soba membrane bo przy
    +15 juz konkretnie pizga, mimo regulacji pod szyja jak masz wiekszy
    "kark" to ciasnawo jest, malo wodoodpornych kieszeni,
    jasny kolor sie niestety szybko brudzi.

    A tak wogle to bardzo udany produkt prawie uniwersalny.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 4. Data: 2013-08-27 15:10:45
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-08-27 14:52, Grzegorz Rogala pisze:
    > wogle to bardzo udany produkt prawie uniwersalny.

    Napisz chociaż co to są te wogle, dlaczego one są uniwersalne.
    Ni z gruchy, ni z pietruchy wyjeżdżasz z jakimiś woglami. Dziwna reklama...

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 5. Data: 2013-08-27 16:14:18
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 27-08-2013 15:10, Akarm pisze:

    > Napisz chociaż co to są te wogle, dlaczego one są uniwersalne.
    > Ni z gruchy, ni z pietruchy wyjeżdżasz z jakimiś woglami. Dziwna reklama...

    Niestety wogle sa dla wybranych.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 6. Data: 2013-08-27 19:32:13
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@s...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:kvic7q$1t8f$1@adenine.netfront.net... W dniu 27-08-2013 15:10, Akarm
    pisze:
    > Niestety wogle sa dla wybranych.

    Wogle tego nie rozumiem.

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2013-08-28 15:09:21
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2013-08-27 12:52:54 +0000, Grzegorz Rogala said:

> [...]
    > jasny kolor sie niestety szybko brudzi.
    >
    > A tak wogle to bardzo udany produkt prawie uniwersalny.

    Jeździłeś w tym zimą?
    bo teraz mi wrzucono na tapetę komplet alpinestars excursion
    --
    NC700XD

  • 8. Data: 2013-08-29 11:34:15
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 28-08-2013 15:09, Glub pisze:

    > Jeździłeś w tym zimą?
    > bo teraz mi wrzucono na tapetę komplet alpinestars excursion

    Co znaczy zima? Bo na Suke jadac wolalem sie ubrac przy -11 odrobinke
    cieplej niz w sumie przewiewne AFT.
    Ale moj kolega ktory ze mna wtedy jechal dal rade w komplecie AFT-Sport
    wiec.. da sie.

    --
    pozdr
    Rogal