    From: osiek <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone 3G 8GB i internet
    Date: Mon, 08 Jun 2009 22:01:50 +0200

    Raf pisze:
    > Witam wszystkich
    >
    > Chciałem zapytac czy telefonu jak w temacie można użyc jako modemu by
    > moc korzystac z mobilnego internetu podłaczajac w jakis sposob do
    > laptopa (ewentualnie w jaki sposob) ? Dostalem ciekawa propozycje w
    > Orange na przedlużenie umowy i zastanawiam sie czy warto skorzystac. Nie
    > interesuje mnie korzystanie z internetu w samym telefonie tylko przy
    > jego uzyciu na laptopie.
    >
    > Dziekuje za wszelkie odpowiedzi, wyjasnienia i pomoc w podjeciu decyzji.
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafal

> [...]
    wersja oficjalne brzmi nie. Nie możesz użyć iPhona jako modemu do
    laptopa. Wersja mniej oficjalna brzmi tak ale musisz złamać soft czyli
    zjailbrakować i w Cydii można znależć jakiś soft który umożliwia użycie
    iPhona jako modemu. Jednak hackowanie wiąże się z kilkoma ograniczeniami
    np przy aktualizacji softu itp.

    jeśli jesteś zielony w czary mary komputerowo telefonowych to się za to
    nie zabierz jak się coś orientujesz i Cię to nie przeraża i chce Ci się
    możesz się pobawić

    Jaskółki mówią iż w wakacje tuź po wakacjach pokaże się nowy iPhone w
    którym całŻiem możliwe że będzie ta funkcja działać bez żadnych
    podchodów. Niektórzy sądzili że pokaże się dziś na WWDC ale z tego co
    widzę nic o tym nie mówią