  • Data: 2009-06-09 08:07:53
    Temat: Re: iPhone 3G 8GB i internet
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08.06.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Normalnie, z funkcjami które w nim są, czyli Exchange czy inny e-mail,
    > trochę rozmów itp..

    Nie odbiega przy tym od innych telefonów o podobnej funkcjonalności i
    gabarytach - np moja poprzednia e61 mająca accu na pół telefonu trzymała
    podobnie jak iP, na weekend bez ładowarki, dłuższy wyjazd 'z'.
    Profil podobny - trochę rozmów, trochę sieci, bez wyłaczania.
    Znasz jakiś nowoczesny smartphone technologicznie i gabarytowo nie
    odstający od iP któremu mógłbym pogratulować lepsze bateryjnie osiągi?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***