eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmiPlus i PUKanie klientaRe: iPlus i PUKanie klienta
  • Data: 2012-06-30 00:23:10
    Temat: Re: iPlus i PUKanie klienta
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 30 Jun 2012 00:15:28 +0200, VomitroN napisał(a):

    > Pozdrowienia dla idiotow, wymyslajacych swietne procedury, po ktorych
    > wkurzony klient bez najmniejszych nawet sentymentow zmienia po latach
    > operatora.

    Światowe standardy. Nie tak dawno dzwoniłem w sprawie jednej z moich
    zagranicznych kart w jednym ze światowych koncernów telefonicznych.
    Karta prepaid, od samego początku zarejestrowana, doładowywana kartą itp.
    Wszystkie szczegóły do sprawdzenia.

    Pani powiedziała, że nie załatwi, ponieważ autoryzację chciała
    przeprowadzić po numerze karty SIM, która po wielokrotnym wkładaniu do
    różnych telefonów miała już ten numer po prostu starty. Sprawę załatwiłem
    dopiero jakieś 2 tygodnie później, jak przez biurko przewinął się jakiś
    gejfon 3GS, w którym mogłem odczytać numer karty (jedna z niewielu dobrych
    cech tych telefonów).

    Klientem jesteś do momentu podpisania umowy. Później jesteś już tylko
    numerkiem w sprawozdaniach finansowych i żuczkiem płacącym rachunki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: