eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmiPlus i PUKanie klientaiPlus i PUKanie klienta
  • Data: 2012-06-30 00:15:28
    Temat: iPlus i PUKanie klienta
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Gdy tydzien temu w pokoju hotelowym probowalem odpalic sobie sluzbowego iPlusa,
    wyszlo na jaw, ze ktos uzywal mojego laptopa w pracy dzien wczesniej i wprowadzil
    trzy razy bledny PIN (okazalo sie potem ze popelnil przyslowiowy czeski blad). W
    sumie nic sie nie stalo bo w hotelu mieli WiFi, ale postanowilem telefonicznie
    odblokowac karte SIM. Zadzwonilem do BOKu z prosba o podanie kodu PUK. Na poczatku
    wszystko szlo swietnie, gdy konsultant wypytywal mnie o numer buta, dlugosc fiuta,
    NIPy, PESELE firmy i inne takie. Ale na koniec padlo pytanie o wysokosc ostatniej
    faktury za iPlusa. Odpowiedzialem, ze mamy w fimie kilkadziesiat abonamentow, z czego
    z 10 to iPlusy. I mimo iz to akurat ja podpisuje wszystkie umowy na tego typu uslugi,
    to nie pamietam jaka kwota abonamentu onowiazywala lata temu podczas podpisywania
    umowy. A poza tym na stale oplaty mamy polecenie zaplaty, wlasnie zeby sobie dupy nie
    zawracac takimi rzeczami. Poprosilem, zeby sprawdzil sam, za ile sprzedawali iPlusa,
    gdy podpisywalismy umowe i to bedzie ta kwota, poniewaz ja nie mam przy sobie takich
    informacji.Nie sprawdzil, grozac, ze nie poda mi PUK, bo autoryzacja nie przebiegla
    pomyslnie. No to ja grzecznie, ze przeciez wszystkie dane, ktore podalem wczesniej
    zgadzaja sie, wlacznie z oryginalnym PINem, ktorego ktos blednie wklepal. On na to,
    ze takie maja procedury i jesli nie podam kwoty ostatniego rachunku sam, a on poda
    PUK, to straci prace, bo rozmowy sa nagrywane. Postawiony pod sciane, strzelilem
    kwote rachunku, ktora switala mi w glowie. Potem okazalo sie ze pomylilem sie o 5
    zlotych. Ale oczywiscie kodu nie otrzymalem. Poczulem sie troche jak klient ze skeczu
    Macieja Stuhra pt INFOLINIA . Dwa dni pozniej znalazlem sobie w papierach ten zasrany
    PUK.
    Teraz poprzyklejam chyba wszystkim pracownikom wszystkie kody pod klawiatura
    laptopow. Bo na infolinie juz raczej nigdy nie zadzwonie. Zreszta i tak juz nie
    bedzie po co, bo mam wielka ochote zmienic operatora uslug telekomunikacyjnych dla
    firmy. A wypowiadajac umowy zacytuje tresc calej powyzszej rozmowy telefonicznej. Oni
    zawsze je nagrywaja to i ja na wszelki wypadek rowniez :)

    Pozdrowienia dla idiotow, wymyslajacych swietne procedury, po ktorych wkurzony klient
    bez najmniejszych nawet sentymentow zmienia po latach operatora.

    VomitroN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: