  • 11. Data: 2009-07-29 09:03:53
    Temat: Re: identyfikacja kota ;)
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    > istnieją już takie 'gotowce' - rfid i blokowana klapka, cena w UK to 30
    > GBP,
    > w polsce nie widziałem ale ebay pewnie ma

    tez to widzialem:

    http://www.staywell.co.uk/pages/small.php

    http://cgi.ebay.co.uk/Staywell-500-Infra-Red-Cat-Fla
    p-Flaps-Door-Yellow-Key_W0QQitemZ260453694594QQcmdZV
    iewItemQQptZUK_Pet_Supplies_Cats?hash=item3ca43ffc82
    &_trksid=p3286.c0.m14

    c.

  • 12. Data: 2009-07-29 09:14:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Są na Allegro. 104 zł z obrożą magnetyczną.

    Robert

  • 13. Data: 2009-07-29 09:24:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    PC napisało:

    > To może jendak jakiś mały ale silny magnes neodymowy i hallotron
    > z prostym układem wzmacniająco-sterującym do obsługi rygla.

    Ciekawie musi wyglądać taki kot przyklejony obrożą do samochodu.

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2009-07-29 09:29:49
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    PC pisze:
    > To może jendak jakiś mały ale silny magnes neodymowy i hallotron z prostym
    > układem wzmacniająco-sterującym do obsługi rygla.

    Kocisko przyklei do pierwszego dekla od kanalizacji :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 15. Data: 2009-07-29 09:32:28
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Nie miałem na myśli magnesu 4kg tylko takie pastylki fi8 ;-)

    PC

  • 16. Data: 2009-07-29 09:40:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PeJot napisał:

    > Kocisko przyklei do pierwszego dekla od kanalizacji :)

    Ale gdyby dobrać odpowiednio wielkość magnesu, to można kota użyć do
    zbierania kapsli z chodnika. Jak gdzieś w poblizu jest oldskulowa
    budka z piwem i składnica złomu, to zwierzak może sobie trochę dorobić
    na whiskas.

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2009-07-29 09:46:55
    Od: Rafal <r...@o...pl>

    PC pisze:
    > Nie miałem na myśli magnesu 4kg tylko takie pastylki fi8 ;-)
    >
    > PC

    Mała nie mała pastylka, ale wszelkie gwoździe z okolicy będzie łapać -
    taki kot będzie cenny dla złomiarzy detalicznych;)

    Samochód też zyska pewnie parę nowych rys... pikuś jak tylko mój, ale
    sąsiedzi nie będą zadowoleni, obawiał bym się o jego życie..

    Magnes odpada:|

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 18. Data: 2009-07-29 09:53:14
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Rafal napisał:

> [...]
    >
    > Samochód też zyska pewnie parę nowych rys... pikuś jak tylko mój, ale
    > sąsiedzi nie będą zadowoleni, obawiał bym się o jego życie..

    Chyba jakis kiepski magnes. Porządny neodymowy nie odpada, jak chwyci,
    to nie puści.

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2009-07-29 09:57:41
    Od: Rafal <r...@o...pl>

    John Smith pisze:

    > Jak ma obrożę, to mały kłopot. RFID załatwi sprawę.
    > K.

    Może ktoś oszacować ile by wyniósł zestaw RFID?
    Takie pastylki z Dallas + odbiornik do tego.
    Poskładać do kupy, ewentualnie zaprogramować żaden problem, ale które
    elementy ze sobą będą współgrały i jaki będzie ich zasięg?

    W pracy mam karty zbliżeniowe mifare, ich zasięg wydaje się być kiepski
    jak na kocie zastosowanie, nie wspomnie już o cenie zestawu...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 20. Data: 2009-07-29 10:02:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Rafal napisał:

    > W pracy mam karty zbliżeniowe mifare, ich zasięg wydaje się być kiepski
    > jak na kocie zastosowanie, nie wspomnie już o cenie zestawu...

    A jakiej maści jest zwierzak? Bo może by się udało do niego skalibrować
    laserowy czytnik kotów prążkowych, taki jak w sklepach mają.

    --
    Jarek