    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: interpretacja zachowania dysku
    Date: Fri, 14 Jan 2022 10:17:11 GMT

    On 2022-01-12, a...@p...com <a...@p...com> wrote:
    > Victoria i MHDD dają sobie radę w naprawie takich sektorów bez
    > ruszania reszty danych na dysku.

    Zapuściłem Vikorię najpierw w zapisie, potem w weryfikacji i nie
    znalazła nic. Bloków z odczytem 20-200ms ca 2k5, wolniejszych nie ma.

    Dalej zapuściłem extended test via smart i też ukończył bez błędów. Stan
    relokowanych / offline stabilny.

    Apropos testu, jest jakiś sposób aby sprawdzić status zaawansowania
    smartctl?

    Oczywiście nie mam zamiaru używać tego dysku do niczego czego potem nie
    odtworzę, ale jeszcze gdzieś mi posłuży. To jest HGST z przebiegiem
    (power on) ca 2ch lat.

    Niesty ten model nie obsługuje write-read-verify.
    A ma ktoś doświadczenie z tym?:
    https://github.com/maharmstone/btrfs

    Dzięki za wszystkie w tym wątku uwagi.

    --