-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!eps
ilon.rdc.pl!not-for-mail
From: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: jak dlugi moze byc d-sub 15pin?
Date: Thu, 29 Jul 2010 08:42:35 +0200
Organization: Denied!
Lines: 32
Message-ID: <s...@e...rdc.pl>
References: <i21rt6$m83$1@news.onet.pl> <2...@g...one.pl>
<i23of8$a2u$2@news.onet.pl> <s...@e...rdc.pl>
<i23t4q$qhf$1@news.onet.pl> <s...@e...rdc.pl>
<i2emjr$c5b$1@inews.gazeta.pl>
<s...@e...rdc.pl>
<2...@g...one.pl>
<s...@e...rdc.pl> <i2m8um$kj1$1@polsl.pl>
<s...@e...rdc.pl>
<2...@g...one.pl>
NNTP-Posting-Host: epsilon.rdc.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1280385781 6819 77.252.106.53 (29 Jul 2010 06:43:01 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Jul 2010 06:43:01 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1178265
[ ukryj nagłówki ]epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
>>> Ethernet nie powinien gubić ramek, jeżeli nie musi. Lepiej
>>> zgłosić nadawcy sztuczną kolizję i zmusić go do retransmi-
>>> towania ramki po jakimś czasie.
>> ? Po co? To nie ta warstwa.
>Ale w standardzie przewidziano wysoką niezawodność sieci. Fi-
>zyczna awaria warstwy fizycznej może spowodować utratę pakietu,
>ale sama kolizja (a więc zdarzenie mające u podstaw sterowanie
>przepływnością, a nie awarię) może opóźniać przesył, ale nie
>uniemożliwiać go.
Od tego właśnie jest sterowanie przepływem. Wykrywanie kolizji to
zupełnie inna bajka.
Zresztą. Popatrzmy u praktyków:
https://www.cisco.com/en/US/products/hw/modules/ps20
33/products_tech_note09186a008009446d.shtml#topic3
"Note: The information in this document only applies to half-duplex
Ethernet. In full-duplex Ethernet, collision detection is disabled."
Poza tym, full-duplex właśnie z powodu braku konieczności wykrywania
kolizji daje możliwość dłuższych linków eliminując ograniczenia
wynikające z konieczności wykrycia kolizji w określonym czasie.
>Istnieje zresztą całkiem sporo protokołów zakładających pra-
>wie niezawodną pracę Ethernetu. NBF czy IPX są zbudowane w
>zasadzie bezpośrednio na bazie warstwy łącza danych Ethenetu.
Łojezu, weź nie odkopuj tego koszmaru.
--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
.\....@e...eu.org.\.\.
\.http://epsilon.eu.org/\.\
.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.08.10 09:47 Radosław Sokół
- 04.08.10 09:52 Mariusz Kruk
- 15.08.10 15:29 Radosław Sokół
Najnowsze wątki z tej grupy
- kupiłem pendrajwa 256gb
- Atra_ment Canona GI-41 vs 45 itp...
- Android na wirtualnej maszynie
- A digital dark age? The people rescuing forgotten knowledge trapped on old floppy disks
- Awaria
- monitor vs tv
- Dużo niższe temperatury procesora po obudzeniu komputera... tak ma być czy jest coś nie tak?
- Plaskaty uchwyt VESA 100x100 na sciane?
- klawiatura podświetlana zasilana z sieci
- Upgrade z i7-6xxx
- Mały komputer potrzebny.
- John Carmack twierdzi, że gdyby gry były optymalizowane, to wystarczyły by stare kompy
- SMART na SAS
- Drukara a wifi
- Intel się wyprzedaje: po 10latach pchnęli pakiet kontrolny Altery za 1/4 kwoty zakupu
Najnowsze wątki
- 2025-11-14 "Partia rządzi, partia radzi. Partia nigdy cię nie zdradzi..."
- 2025-11-14 Czyja PRAWNA wina: Ukraina zestrzeliła ruski pocisk Iskander na ambasadę Azerbejdżanu
- 2025-11-14 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-11-14 Myślenice => Specjalista ds. kontrolingu <=
- 2025-11-14 Warszawa => Fullstack PHP Developer <=
- 2025-11-14 Warszawa => Mid/Senior IT Recruiter <=
- 2025-11-14 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-11-14 zagadka pneumatyczna
- 2025-11-14 Serwis Kii w Warszawie
- 2025-11-14 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-11-14 Warszawa => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Consultant
- 2025-11-14 Warszawa => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Konsultant
- 2025-11-14 Wrocław => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-11-14 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-11-14 Zabójstwo dzika




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei