  • Data: 2020-05-19 19:52:18
    Temat: Re: jak ktos czeka na nowego Golfa
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-05-2020 o 15:59, J.F. pisze:

    > A ta nowa funkcja to co by to mialo konkretnie byc ?

    Nie śledzę aż tak blogów o tej tematyce żeby Ci w jednym zdaniu
    odpowiedzieć, co tam Tesla dodawała, ale poczytaj w necie, opisów jest
    pełno.

    Ale np. - nie kupiłeś autopilota, ale chcesz go mieć - płacisz i jutro masz.
    Ja np. w swoim hultaju chętnie przyjąłbym tempomat aktywny czy asystenta
    hamowania, przed którymi bardzo się bronią...

    > I co jeszcze mieliby ulepszyc softwareowo, , tak, zeby z tego nie bylo
    > wiecej szkody niz pozytku ?

    Generalnie Tesla to komputer na kołach, który praktycznie sam steruje
    całym samochodem, więc naprawdę sporo można ulepszyć.
    Choćby wspomnianą dostępną dla użytkownika pojemność baterii.

    > Ale moze Tesla ma wiecej komputerow i bardziej podatna, np da sie ja
    > ulepszyc, zeby nie wjezdzala sama pod ciezarowki :-)

    Na przykład.
    Przy czym pierwsze nie wjeżdżały, bo w ogóle nie miały takich funkcji w
    sofcie.