  • Data: 2020-05-19 23:20:53
    Temat: Re: jak ktos czeka na nowego Golfa
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-05-19 14:57, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > -- tego tylko wniosek, ze Tesla wypuscila kompletnie niesprawdzone auto :-)
    >
    > to sie continuous improvement, w dzisiejszych czasach standard

    Jaki standard?

    Ja tam nie słyszałem by w poważnych zastosowaniach ktoś po prostu
    wgrywał sobie nowe oprogramowanie, które akurat spłodzi. Systemy są
    testowane pod kątem safety i zabezpieczane pod kątem security. Proces
    przygotowania nowego rozwiązania zajmuje np rok. Chyba o jakichś
    zabawkach myślisz.