  • 41. Data: 2011-04-17 16:48:41
    Temat: Re: jak można takie coś zagazować..
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Iglo" <f...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ioe7nv$bto$1@inews.gazeta.pl...

    > A to już udowodniłeś wiele razy. Niestety wnikasz.

    Nie wnikam, tylko stwierdzam fakty.
    Jak gazownik coś może spieprzyć to trzeba to brać pod uwagę i nie można
    udawać, że to się nie zdarza.

  • 42. Data: 2011-04-17 16:50:20
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Najgłupszą było stwierdzenie, na które odpowiadałem.

    To jest 2 najgłupsza rzecz jaką przeczytałem w tym tygodniu na pms.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 43. Data: 2011-04-17 17:14:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

    > To jest 2 najgłupsza rzecz jaką przeczytałem w tym tygodniu na pms.

    Zgadza się, Twoja pisanina jest drugą taką rzeczą.

  • 44. Data: 2011-04-17 17:47:04
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w
    > wiadomości news:

    > Zgadza się, Twoja pisanina jest drugą taką rzeczą.

    Wrzucisz mnie w końcu do KF czy nie?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 45. Data: 2011-04-17 17:54:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wrzucisz mnie w końcu do KF czy nie?

    Bo ponieważ?
    Jeśli źle rozumiany honor branży gazowniczej jest dla Ciebie ważniejszy niż
    zdrowy rozsądek, to raczej ani mój problem, ani powód do plonkowania.

  • 46. Data: 2011-04-17 18:18:44
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Bo ponieważ?
    > Jeśli źle rozumiany honor branży gazowniczej jest dla Ciebie ważniejszy
    > niż zdrowy rozsądek, to raczej ani mój problem, ani powód do plonkowania.

    TY miałeś problem z gazem. TY uważasz, że LPG to zło. TY uważasz, że wszyscy
    mają uważać jak TY. Znałem osoby z dobrą instalacją, która nie robiła
    problemów oraz takie, które miały ciągły problem.

    DOBRY, sprawdzony na danej marce/modelu, zakład instalujący LPG i ilość
    problemów z instalacją jest minimalna.

    Nie mam LPG, ale nie mam żadnych przeciwskazań aby takową sobie założyć
    natomiast staram się nie generalizować całej sprawy bazując wyłącznie na
    moim jednym negatywnym doświadczeniu.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 47. Data: 2011-04-17 18:27:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > TY miałeś problem z gazem. TY uważasz, że LPG to zło.

    Nieprawda.
    Uważam, że instalacja zakładana poza siecią sprzedaży samochodu to duże
    ryzyko.
    Do fabrycznej (albo takiej w które żaden dealer nie może uciec od naprawy)
    nie miałbym uwag.

    >TY uważasz, że wszyscy mają uważać jak TY.

    Tym bardziej tak nie uważam.

    >Znałem osoby z dobrą instalacją, która nie robiła problemów oraz takie,
    >które miały ciągły problem.
    >
    > DOBRY, sprawdzony na danej marce/modelu, zakład instalujący LPG i ilość
    > problemów z instalacją jest minimalna.

    Przecież pisałem - taki zakład właśnie wybrałem, po wielu opiniach, w tym
    jednej z auta które widziałem na codzień, posiadającego identyczny silnik
    jak mój.
    I zupełnie się to nie sprawdziło u mnie.

    Więc po prostu ten sposób wyboru uważam za niepewny.

  • 48. Data: 2011-04-17 18:31:59
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    kml <f...@g...lp> napisał(a):

    > http://tiny.pl/hdrkg

    Co?

  • 49. Data: 2011-04-17 18:39:12
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

> [...]
    > ryzyko.
    > Do fabrycznej (albo takiej w które żaden dealer nie może uciec od naprawy)

    Masz świadomość tego, że "fabryczne" instalacje są zakładane przez firmy
    zewnętrzne bardzo często? Generalnie to nie bardzo chce mi się ciągnąć ten
    wątek, zwłaszcza w zakresie gwarancji dealera, która to gwarancja jest mocno
    weryfikowana w czasie kiedy dochodzi do naprawy.

    > Tym bardziej tak nie uważam.

    Tia ;)

> [...]
    > jak mój.
    > I zupełnie się to nie sprawdziło u mnie.

    Miałeś zajebistego niefarta do kilku samochodów i odnoszę wrażenie, że
    ciągle to przeżywasz na nowo.

    > Więc po prostu ten sposób wyboru uważam za niepewny.

    Jak dla mnie to wybór jak każdy inny. Trzeba uważać i tyle.

    EOT.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 50. Data: 2011-04-17 19:51:22
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Znaczy do wróżki, żeby poprawnie przewidziała kto zamontuje tak, że akurat
    > u Ciebie nie będzie kłopotów?

    Nie. Czytasz fora poswiecone LPG, fora poswiecone danej marce samochodu,
    znajdujesz osobe o ktorej sa same pozytywne opinie, potem jeszcze szukasz co
    mowi na temat tej osoby/warsztatu Google. Jadac do tak wybranej osoby
    minimalizujesz ryzyko, ze cos pojdzie nie tak.
    Niestety zwykle jest tak, ze ludzie jada tam gdzie najtaniej. Maja
    zamontowany szmelc i to jeszcze byle jak. Dopiero potem czytaja fora i jada
    do wlasciwej osoby, tora im doprowadza instalacje do ladu. Niestety czesto
    wymaga to tez wymiane elementow instalacji i w sumie kosztuje to wiecej niz
    porzadny montaz zrobiony od razu. Ale chytry traci dwa razy.

    Pozdrawiam

    DJ