  • 1. Data: 2011-04-16 15:56:31
    Temat: jak można takie coś zagazować..
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-turbo-rs-f1-225
    ps-gaz-C18375179.html

    Chociaż w salonach Porsche ludzie pytają o instalacje gazowe.
    ML55AMG widziałem już zagazowanego. Czy to nie profanacja?

  • 2. Data: 2011-04-16 16:24:09
    Temat: Re: jak można takie coś zagazować..
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    megrims wrote:
    > http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-turbo-rs-f1-225
    ps-gaz-C18375179.html

    > Chociaż w salonach Porsche ludzie pytają o instalacje gazowe.
    > ML55AMG widziałem już zagazowanego. Czy to nie profanacja?

    Masz jakies kompleksy? Widac nie bylo go stac na wywalanie kasy w bloto a moze
    taki mial kaprys a moze ekologiczny (ponoc taki ma byc gaz...). Chociaz jesli
    instalacja ma dopiero kilka miesiecy to jeszcze sie nie zwrocila a moze juz,
    kto wie.

    Gaz jest lepszy od diesla po gwarancji. Padnie ci cos w systemie wtryskowym
    common rail i zaczynaja cie skubac. A koszty na gazie sa bardzo zblizone o ile
    nie taniej. Fakt ze 300-400km robisz (a wiekszym silnikiem jeszcze mniej) ale
    stacja jest co kilka kilometrow. Kazdy robi to co mu sie podoba a ty walisz
    teksty jakby przerobil mercedesa na dresowoz (niebieskie ledy, spojler jak
    lawka z praku itd). Pudzian ma kilka wozow na ktore pewnie nigdy nie zarobisz.
    Wiesz ze hummera ma na gaz? Czysta ekonomia, nie lubi widocznie wywalac kasy
    jak nie trzeba.

    Wkurzasz ludzi w weekend? Mam nabite ok 110 000km na gazie , zero problemow
    innych niz zwykla eksploatacja (filtry gazu, raz listwa wtryskowa). A japa sie
    cieszy jak tankujesz na stacji ze hej. Sa silniki ktore z gazem sie nie lubia
    ale to chyba margines. Predzej zajezdze swoje auto niz gaz mi silnik jakims
    sposobem rozwali. Zero bledow typu "fault" czegokolwiek, mam kabelek i raz na
    jakis czas sprawdzam.

  • 3. Data: 2011-04-16 16:32:48
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-turbo-rs-f1-225
    ps-gaz-C18375179.html

    > Chociaż w salonach Porsche ludzie pytają o instalacje gazowe.
    > ML55AMG widziałem już zagazowanego. Czy to nie profanacja?

    sam jestes profanacja, gazofobie :P

    ps. no offence

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2011-04-16 16:40:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 16:24:09 +0200, Papkin napisał(a):

    > Gaz jest lepszy od diesla po gwarancji. Padnie ci cos w systemie wtryskowym
    > common rail i zaczynaja cie skubac. A koszty na gazie sa bardzo zblizone o ile

    A jak auto kicha, gazownik mówi, że to silnik i trzeba jechać do mechanika,
    mechanik, że gaz i żeby do gazownika, delikwent jeździ jak kot z pęcherzem
    i płaci za niezrobioną robotę, to oczywiście już nie jest skubanie, co?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2011-04-16 16:41:31
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

> [...]
    > Chociaż w salonach Porsche ludzie pytają o instalacje gazowe.
    > ML55AMG widziałem już zagazowanego. Czy to nie profanacja?

    Co tam takie popierdolko...

    http://www.youtube.com/watch?v=smrPUbNpm4U

    Jak widac mozna i nie jest to profanacja a czy ma sens...

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2011-04-16 16:54:37
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    Jak to jak?? Wybierasz dobry warsztat, dobrą instalację, odstawiasz samochód
    do tegoż warsztatu, odbierasz za x dni, płacisz przy okazji i jest
    zagazowany - żadna filozofia.

  • 7. Data: 2011-04-16 17:09:51
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-04-16 16:41, P_ablo pisze:
> [...]
    >
    > Co tam takie popierdolko...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=smrPUbNpm4U
    >
    > Jak widac mozna i nie jest to profanacja a czy ma sens...

    oczywiście , że ma, a czemu nie?

  • 8. Data: 2011-04-16 17:46:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin megrims

> [...]
    >
    > Chociaż w salonach Porsche ludzie pytają o instalacje gazowe. ML55AMG
    > widziałem już zagazowanego. Czy to nie profanacja?

    Czy profanacja to nie wiem, ale na pewno kiepska inwestycja, bo sprzedaje
    w kilka miesięcy po założeniu. Czyżby coś działało nie do końca jak
    należy? ;)

  • 9. Data: 2011-04-16 17:52:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > Czy profanacja to nie wiem, ale na pewno kiepska inwestycja, bo sprzedaje
    > w kilka miesięcy po założeniu. Czyżby coś działało nie do końca jak

    W Magene?
    Bardziej dziwne byłoby gdyby wszystko działało jak należy.
    Gaz tylko zwiększa prawdopodobieństwo kłopotów do granic pewności.

  • 10. Data: 2011-04-16 17:53:26
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-16 16:24, Papkin pisze:
    ps-gaz-C18375179.html

    > Masz jakieś kompleksy? Widac nie bylo go stac na wywalanie kasy w bloto
    Co do posądzenia mnie o kompleksy, to cieszę się, że każdy z nas jest
    inny.

    Co do gazu: uważam, że jak kogoś stać na auto o "sportowym" zacięciu,
    to powinno go też stać na paliwo.

    Temat gazu/nie_gazu był już pewnie setki razy wałkowany na pms, więc
    ten wątek można zamknąć.