  • Data: 2009-10-05 08:19:28
    Temat: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Paź, 09:59, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:
    > Nie, chyba rozsadny.
    > Zreszta z popisywania sie, to ja wyroszlem jeszcze w podstawowce.
    > BTW samochodem tez jezdzisz np poslizgami w zakretach?
    ... ale zgadne - i uważaj co odpowiesz - to akurat lokalnie jest łatwe
    do zweryfikowania - też nie umiesz jeździć na gumie (bo jesteś
    rozsądny i nie popisuje sz się)...???
    nie wiem jak to jest z tym popisywaniem, pewnie coś w tym jest, ale
    pomimo że jazda na gumie jest: niebezpieczna, niedobra, straszliwa,
    przerażająca, mrożąca krew w żyłach, ryzykowna, pytaniem się o
    kłopoty, wypadkotwórcza, wyklęta, niechciana, niepożądana, idiotyczna,
    nierozsądna, amoralna, niekościelna itd i tp, mam to w dupie bo jest
    zajebista! ;-D i daje mega fun!
    a Ty kolego zamiast ujadać tam pocichu zza klawiaturki, przyjdź kiedyś
    na yemy albo selgrosik/dellik i umoralnij nas, tych złych,
    nierozsądnych idiotów, będzie bardzo ciekawie ;-) zapraszam!
    Bart