  • 1. Data: 2009-10-04 17:51:05
    Temat: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Od: "mzmich88" <U...@p...fm>

    Witam. Prosze o porade znawcow tematu. Jak uniknac wywrotki na plecy uczac
    sie wheelee? Czy jest to element nieoddzowny, wrecz potrzebny aby nauczyc
    sie prowadzic moto na kole? Sciagnalem kilka filmow instruktazowych - jednak
    zaden z nich nie pokazuje wprost - jak konkretnie podejsc do nauki. Czy
    warto dorobic stelaz?

    Michal

  • 2. Data: 2009-10-04 17:54:33
    Temat: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "mzmich88" <U...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > instruktazowych - jednak zaden z nich nie pokazuje wprost - jak
    > konkretnie podejsc do nauki. Czy warto dorobic stelaz?

    Jak chcesz bawić się w stunt to musisz się wyjebać. Wtedy trzeba sobie
    przerobić moto. Jak chcesz tak jeździć po ulicy na fabrycznym motocyklu to
    znaczy że jesteś idiotą. Jak niestety wielu...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2009-10-04 18:20:04
    Od: "mzmich88" <U...@p...fm>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "mzmich88" <U...@p...fm> napisał w wiadomo?ci

    jezdze na enduro,
    cos w tym stylu
    http://www.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/xlarge/2
    009_KLX250S.jpg

    tylko wersja hard - brak oswieltenia,

    gdybys mogl mi cos doradzic bede wdzieczny

    m.

  • 4. Data: 2009-10-04 20:22:56
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 4 Paź, 19:51, "mzmich88" <U...@p...fm> wrote:
> [...]
    > zaden z nich nie pokazuje wprost - jak konkretnie podejsc do nauki. Czy

    ...ło matko, napisałem tu kiedyś na ten temat cały elaborat step-by-
    step, w wersji street (gleba jest bardziej spektakularna...), poźniej
    Rogal to przytaczał w odpowiedzi na podobny wątek (w wersju enduro/
    cross)... pogrzeb w archiwum, gdzieś to tam pewnie leży...

    Pozdro,
    Bart z Uc aka dreeechu
    cb1000r
    trx700xx

  • 5. Data: 2009-10-04 20:31:21
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 4 Paź, 19:54, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    > Jak chcesz tak jeździć po ulicy na fabrycznym motocyklu to
    > znaczy że jesteś idiotą. Jak niestety wielu...
    >
    > --
    > Grzybol

    yyy, wybacz, że zapytam, a dlaczego tak uważasz??? ... bo sam się
    boisz ??? czy sam nie umiesz...??? czy już się wyjebałeś, i dalej się
    nie nauczyłeś...??? czy boisz się nawet próbować uczyć...???

    Pozdro!
    Bart z Uc aka dreeechu
    cb1000r
    trx700xx

  • 6. Data: 2009-10-04 20:36:02
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "mzmich88" <U...@p...fm> napisał w wiadomości
    > zaden z nich nie pokazuje wprost - jak konkretnie podejsc do nauki. Czy
    > warto dorobic stelaz?

    ja taki zrobiłem http://nasza-klasa.pl/profile/625657/gallery/3 ale i tak
    nic nie pomogło, bo w końcu nie za bardzo umiem. A motur zmeczyłem nieźle
    tymi naukami :-)

    b.

  • 7. Data: 2009-10-04 22:23:34
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "Bart z Uc" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
> [...]

    >boisz ??? czy sam nie umiesz...??? czy już się wyjebałeś, i dalej się
    >nie nauczyłeś...??? czy boisz się nawet próbować uczyć...???

    Bo droga publiczna nie jest miejscem do popisywania sie?
    To pierwsze co przychodzi do glowy.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 8. Data: 2009-10-05 07:56:21
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 5 Paź, 00:23, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:
    > Bo droga publiczna nie jest miejscem do popisywania sie?
> [...]
    ... o następny moralizator, jakie to wszystko święte, kurw.. jego
    mać...

  • 9. Data: 2009-10-05 07:59:05
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "Bart z Uc" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...
    >... o następny moralizator, jakie to wszystko święte, kurw.. jego
    >mać...
    Nie, chyba rozsadny.
    Zreszta z popisywania sie, to ja wyroszlem jeszcze w podstawowce.
    BTW samochodem tez jezdzisz np poslizgami w zakretach?

    --
    Bartek
    Blue9'99

  • 10. Data: 2009-10-05 08:09:11
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekZX9R pisze:
> [...]
    > Zreszta z popisywania sie, to ja wyroszlem jeszcze w podstawowce.
    > BTW samochodem tez jezdzisz np poslizgami w zakretach?

    po łodzi? nie, on parkuje auto w wąskie luki wjeżdżając na dwóch
    bocznych kołach. a czemu pytasz?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5