eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajak w silniku wykrywany jest zapłon?Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <omi4om$29i$1@node2.news.atman.pl> <omi7pe$idt$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <omj9g8$anf$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <omkuhp$b5k$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <598ed59f$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <omntp6$9gb$1@node1.news.atman.pl>
    <598ff774$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <omp5i2$fu6$1@node1.news.atman.pl>
    <59916b31$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    <omrun7$77l$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <omrun7$77l$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: jak w silniku wykrywany jest zapłon?
    Date: Mon, 14 Aug 2017 14:28:56 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 48
    Message-ID: <5991978a$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1502713738 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 642 82.143.187.50:54352
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:722041
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:omrun7$77l$...@n...news.atman.pl...
    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>>Zgadza się. Konstrukcja Syreny jest bardzo dobra,
    >
    >> Zaplony, bo reszta to taka sobie.
    >> Te przeguby, ktore latwo bylo ukrecic, silnik o malej zywotnosci

    >Jak niedohartowane, przez 10 lat dwa razy urywka,

    konstrukcja z poprzedniej epoki.

    >> (skutek dwusuwu), zawieszenie dosc toporne.
    >Skutek... Raczej hamowania nim. Dwusuwy nienawidzą tego szczerze i
    >dogłębnie. Wolne koło załatwiało sprawę.

    Wolne kolo bylo, a remonty nadal czeste.
    Skutek tego, ze zamiast solidnych i dobrze smarowanych panewek bylo
    lozysko igielkowe.

    >> Tato chwalil - "syrena zawsze do celu dojechala". Ale polezec pod
    >> nia w trasie trzeba bylo.

    >Mnie się trafiła konkretna. Albo parę minut grzebania, jeśli już,
    >albo w ogóle auto nieczynne i warsztat.

    Tato warsztatow nie uznawal, przeciez nie ma tam nic, czego by
    fachowiec nie mogl naprawic chocby na drodze.
    Dopoki spawarki nie trzeba, ale az tak sie nie powinno nic urywac :-)

    >>>Byle to było wyregulowane, to Skarpeta pruła przez szosę, aż miło
    >>>:))
    >>>No, na 2 garach "trochę" mniej miło, ale też jechała, 80 bez
    >>>problemu, dopiero wyżej robiło się średnio.
    >
    >> W/w dacia na 3 cylindrach miala problem - na 3-cim biegu rozpedzala
    >> sie do ~70, a na 4-tym trzymala dopiero powyzej 80 km/h.
    >> Jak bylo lekko z gorki, to moglem wrzucic 4-ke i pojechac w miare
    >> szybko ... do pierwszego zawalidrogi :-)

    >Któremu się pasy pomyliły i pewnie lewym śmigał z zawrotną prędkością
    >40 km/h...

    Autostrad tosmy mieli wtedy tyle, ze problem lewego pasa niemal nie
    istnial :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: