eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak zabezpieczyć antykorozyjnie spawy w 3 warstwach blachy? › Re: jak zabezpieczyć antykorozyjnie spawy w 3 warstwach blachy?
  • Data: 2020-09-29 16:48:27
    Temat: Re: jak zabezpieczyć antykorozyjnie spawy w 3 warstwach blachy?
    Od: Maciek <maciek@> szukaj wiadomości tego autora

    > dzienx
    > toi jeszcze pytanie pomocnicze... ile wychodzi puszek 500ml tectyla na
    > samochód (albo na progi)?

    Do progów na pierwszy raz kupowałem 4 puszki w sprayu i jedną sondę z
    głowicą rozbryzgującą.
    Z progów wylewało się konkretnie, było to przesadzone ale taki efekt
    chciałem uzyskać.

    Na kolejny raz kupowałem 1L na pistolet pod sprężarkę i to było sporo
    wydajniejsze od 2 puszek w sprayu. Sonda jednak jak na progi IMO gorsza
    w manewrach, gruba.

    W następnej aplikacji poszła puszka w sprayu na próg, co wystarczyło na
    jego przelanie.

    Pod otwory odpływowe można podstawić małe pojemniki i to co ścieknie
    wykorzystać jeszcze potem na pędzel lub pistolet.