    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: jaka słuchawka BT?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Tue, 30 Aug 2022 12:56:04 +0200

    On Mon, 29 Aug 2022 21:06:46 +0200, ToMasz wrote:
    > miałem
    > https://www.x-kom.pl/p/316744-zestaw-sluchawkowy-pla
    ntronics-explorer-50.html
    > i chciałbym kupić kolejną identyczną słuchawkę BT... ale nie da sie.
    > nieprodukowana. Więc szukam konkurencyjnych produktów - ale potrzebuję
    > słuchawki o takim kształcie - pałąk za ucho i gumce profilowanej - do
    > kanału dousznego. jabra, hama itp - opinie marne, cena dwa razy wyzsza
    > niż wspomniany explorer.

    Takich sluchawek przeciez pelno - nawet w sklepie powyzej masz
    Jabra Talk 5 za 69zl i talk 15 za 99zl.

    Czy bedzie ci odpowiadał profil gumki, glosnosc, czulosc mikrofonu,
    szumy - to juz osobna sprawa. Sa sluchawki za 15 zl, sa i 300.

    Plantronics, obecnie Poly, sie chyba wycofal z produkcji takich,
    zostaly mu dwa najdrozsze modele ... czyzby stwierdzil, ze z
    Chinczykami nie wygra?

    > czy może czas przyszedł na przerzucenie się na nowoczesne "airpodsy"
    > (chodzi mi o kształt, nie producenta)

    Ja nie jestem przekonany.
    Łatwo zgubic, trudno znaleźć, mała bateria.

    Ale moze łatwo naładowac, szczegolnie indukcyjne modele.

    No i stereo.

    J.