  • 1. Data: 2022-08-29 21:06:46
    Temat: jaka słuchawka BT?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    miałem
    https://www.x-kom.pl/p/316744-zestaw-sluchawkowy-pla
    ntronics-explorer-50.html
    i chciałbym kupić kolejną identyczną słuchawkę BT... ale nie da sie.
    nieprodukowana. Więc szukam konkurencyjnych produktów - ale potrzebuję
    słuchawki o takim kształcie - pałąk za ucho i gumce profilowanej - do
    kanału dousznego. jabra, hama itp - opinie marne, cena dwa razy wyzsza
    niż wspomniany explorer.
    polećcie coś....
    czy może czas przyszedł na przerzucenie się na nowoczesne "airpodsy"
    (chodzi mi o kształt, nie producenta)

    ToMasz

  • 2. Data: 2022-08-30 00:18:23
    Temat: Re: jaka słuchawka BT?
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    ToMasz wrote:
    > https:// plantronics-explorer-50.html

    Badzieweczek z Bluetooth v3.0 (epoka kamienia przed łupanego).

    Inne barachełka w neoPRLu są zazwyczaj "z tej samej beczki"!

    --
    Personalidade Onisciente

    ??

  • 3. Data: 2022-08-30 00:33:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tej2o6$17lag$1@dont-email.me>
    user ToMasz pisze tak:

    > czy może czas przyszedł na przerzucenie się na nowoczesne "airpodsy"
    > (chodzi mi o kształt, nie producenta)

    Nie. Jabra wciąga airpodsy nosem.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 4. Data: 2022-08-30 12:56:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Aug 2022 21:06:46 +0200, ToMasz wrote:
> [...]
    > słuchawki o takim kształcie - pałąk za ucho i gumce profilowanej - do
    > kanału dousznego. jabra, hama itp - opinie marne, cena dwa razy wyzsza

    Takich sluchawek przeciez pelno - nawet w sklepie powyzej masz
    Jabra Talk 5 za 69zl i talk 15 za 99zl.

    Czy bedzie ci odpowiadał profil gumki, glosnosc, czulosc mikrofonu,
    szumy - to juz osobna sprawa. Sa sluchawki za 15 zl, sa i 300.

    Plantronics, obecnie Poly, sie chyba wycofal z produkcji takich,
    zostaly mu dwa najdrozsze modele ... czyzby stwierdzil, ze z
    Chinczykami nie wygra?

    > czy może czas przyszedł na przerzucenie się na nowoczesne "airpodsy"
    > (chodzi mi o kształt, nie producenta)

    Ja nie jestem przekonany.
    Łatwo zgubic, trudno znaleźć, mała bateria.

    Ale moze łatwo naładowac, szczegolnie indukcyjne modele.

    No i stereo.

    J.

  • 5. Data: 2022-08-30 13:32:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Aug 2022 00:18:23 +0200, Personalidade Onisciente wrote:

    > Badzieweczek z Bluetooth v3.0 (epoka kamienia przed łupanego).

    A to w czyms przeszkadza w słuchawce BT?

    Gorszy dzwiek, krotsza bateria ? :-P

    > Inne barachełka w neoPRLu są zazwyczaj "z tej samej beczki"!

    Nowe, stare?
    trudno, zeby stare mialy nowy BT :-)

    J.