    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jaki program ostrzegajacy ze wiatrak gpu zmarł
    Date: Sat, 13 Jan 2024 16:39:14 GMT

    in <news:1m9mtyhd3oqtv.ztkeregen4yj$.dlg@40tude.net>
    user Adam pisze tak:

    > Głupi user niech nie kupuje kompów.
    > Spotykam się z takimi co jakiś czas w różnych firmach.
    > Szkoda życia na użeranie się z durniami.

    ta niech nie kupuje
    tato daj 3 koła na nową kartę graficzną

> [...]

    > Instalowałem też systemy chłodzenia dla gówniarstwa z chłodnicą
    > wodną, świecącymi wentylatorami oraz okrągłym wyświetlaczem LCD na
    > procesorze. Zresztą pod tym wyświetlaczem był cały osobny
    > komputerek typu banana czy raspberry i miał (oprócz tysiąca
    > funkcji do kolorowych wentylatorów oraz dziesiątek animacji na
    > wyświetlacz na procesorze) także funkcję informowania OS-a o
    > zdarzeniach za pomocą USB.
    >
    > Więc myślę, że jak się chce, to można złożyć komputer także i dla
    > przysłowiowej "blądynki", dowolnej zresztą płci, i ten komputer
    > sam się będzie bronił przed uszkodzeniem.

    Kluczowe jest Jak się chce a powinno być w standardzie, jak w czajniku.
    Jak się nie ma pojęcia tylko aby szybciej po szkole usiąść i grać.

    Szkoda że Ciebie nie spotkali wcześniej. Tatowie zaoszczędziliby 3k.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne