    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jaki program ostrzegajacy ze wiatrak gpu zmarł
    Date: Sat, 13 Jan 2024 18:14:21 +0100

    Dnia Sat, 13 Jan 2024 16:39:14 GMT, PiteR napisał(a):

    > (...)
    >
    > Kluczowe jest Jak się chce a powinno być w standardzie, jak w czajniku.
    > Jak się nie ma pojęcia tylko aby szybciej po szkole usiąść i grać.
    >
    > Szkoda że Ciebie nie spotkali wcześniej. Tatowie zaoszczędziliby 3k.

    Trudno mi się odnieść, bo sprzęt do gier przygotowuję rzadko. Siedzę w
    sprzętach dla firm.
    Natomiast w praktyce nie spotkałem sytuacji, aby chłodzenie karty
    graficznej nie wyrabiało, nawet przy ustawieniu programów testowych na 100%
    obciążenia przez 30 minut. A wkładałem karty biorące po kilkaset watów
    mocy, także w SLI lub innych połączeniach.

    Może po prostu przed zakupem trzeba sprawdzić, czy do danego modelu jest
    przynajmniej oprogramowanie monitorujące?

    Natomiast jak już jest kupione i niepełnowartościowe (czyli przegrzewa się
    i nie ma monitoringu) to ja bym dorzucił termometr z piszczykiem do zatoki
    PC.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam