  • Date: Sun, 28 Feb 2010 01:33:08 +0100
    From: CUT_INZ <C...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jakie wozidło? soul VS partner?

    W dniu 28-02-2010 00:35, Tomasz Pyra pisze:

    > Też się tego obawiam, ale znam kilka osób z takimi autami i nie narzekają.
    > Widocznie to butowanie nie jest znowu aż takie straszne, a jazdy próbne
    > jednak trochę trwają więc silnik pewnie się nagrzeje.
    >
    > Za to auto w miarę pewne, bez kręcenia licznika, serwisowane w ASO,
    > zazwyczaj najbogatsze wyposażenie - lipy klientowi by nie pokazywali.

    Mam biuro obok salonu audi. Znam ludzi tam pracujących. Z ich
    wypowiedzi, jak i z własnych obserwacji wynika, że samochody testowe
    mają tam ciężki żywot. Od pierwszych km są na zimno butowane.

    Zastanawiałeś się dlaczego salony sprzedają auta testowe po
    kilkudziesięciu tysiącach km tylko po to, żeby zaraz wystawić identyczną
    nówkę testówkę??