    Date: Mon, 4 Jul 2022 21:17:50 +0200
    Subject: Re: jaśniejsze W5W
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <t9uoth$3h98s$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    From: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 04.07.2022 o 15:11, sirapacz pisze:

    > wystarczy, ze masz upierdliwe dojście do wymiany albo po prostu palą ci
    > się często.  Z tego ostatniego powodu zamieniłem w jednym ze starych
    > samochodów na ledy bo mnie wkurzało, że co 2-3 miesiące musiałęm
    > wymieniać żarówki

    nadal nie widzę sensu kupowania światełek po 15 zł za sztukę. Ja
    zapłaciłem mniej za 20 sztuk.
    Dzisiaj diagnosta jedynie co mi powiedział po wyregulowaniu reflektorów,
    to żebym pomyślał nad zmianą na normalne żarówki w lampach tylnych, bo
    wzbudzają się, mimo że nie są włączone - czyli że prawdopodobnie to są
    diody LED. Nie zaglądałem tam od zakupu samochodu, znaczy: będę musiał
    się do nich dostać - a nie chce mi się...
    Do światełek LED (uwaga: bez homologacji!) w pozycyjnych i w
    kierunkowskazach nie miał zastrzeżeń.

    --
    -
    Akarm