  • 1. Data: 2022-06-30 13:43:20
    Temat: jaśniejsze W5W
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    Cześć,

    czy trafiliście na żarówki W5W chociaż trochę jaśniejsze, niż
    standardowe? Chodzi o całoszklane, z żarnikiem.

    Coś w rodzaju Philipsowskich W5W WhiteVision, ale w znośniejszej cenie.

    Barwa światła mniej istotna, mogą mieć bańkę przeźroczystą, lub
    niebieską (ale w tym przypadku z niebieskiego szkła a nie szkło
    pomalowane farbą)

  • 2. Data: 2022-06-30 15:10:47
    Temat: Re: jaśniejsze W5W
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > standardowe? Chodzi o całoszklane, z żarnikiem.

    najsensowniej to ledowe. Świecą mocniej i nie trzeba ich wymieniać co
    pół roku

  • 3. Data: 2022-06-30 16:20:03
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 30.06.2022 o 15:10, sirapacz pisze:

    > najsensowniej to ledowe. Świecą mocniej i nie trzeba ich wymieniać co
    > pół roku

    Wiem, ale musi być to rozwiązanie z homologacją, więc LED odpada
    bezdyskusyjnie.

  • 4. Data: 2022-06-30 23:10:17
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 30.06.2022 o 16:20, zhbick pisze:

    > Wiem, ale musi być to rozwiązanie z homologacją, więc LED odpada
    > bezdyskusyjnie.

    Z czym maja być? Hehe!
    Gdzie jest wymagana homologacja na takie żaróweczki?
    I jeszcze jedno: kto widział homologację na jakieś żarówki W5W?

    --
    -
    Akarm

  • 5. Data: 2022-07-01 00:03:59
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 30.06.2022 o 23:10, Akarm pisze:

    > Gdzie jest wymagana homologacja na takie żaróweczki?

    PORD stanowi jasno, że nie można używać LED w lampie homologowanej do
    pracy ze zwykłą żarówką. Nie mam ochoty na dyskusje z drogówką w jakimś
    Wypiździewie o piątej nad ranem i pytam o normalne żarówki żarnikowe.

  • 6. Data: 2022-07-01 00:10:14
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.07.2022 o 00:03, zhbick pisze:

    > PORD stanowi jasno, że nie można używać LED w lampie homologowanej do
    > pracy ze zwykłą żarówką. Nie mam ochoty na dyskusje z drogówką w jakimś
    > Wypiździewie o piątej nad ranem i pytam o normalne żarówki żarnikowe.

    Podświetlenie tablicy ci będą sprawdzać? Dopierdalają się o drogowe/mijania.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 7. Data: 2022-07-01 00:37:42
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > PORD stanowi jasno, że nie można używać LED w lampie homologowanej do
    > pracy ze zwykłą żarówką. Nie mam ochoty na dyskusje z drogówką w jakimś
    > Wypiździewie o piątej nad ranem i pytam o normalne żarówki żarnikowe.

    Po prostu wskaż jakąś żarówkę W5W z homologacją. Jestem bardzo ciekaw,
    kto takie żaróweczki homologowane sprzedaje lub produkuje.

    --
    -
    Akarm

  • 8. Data: 2022-07-01 00:49:13
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 01.07.2022 o 00:37, Akarm pisze:

    > Po prostu wskaż jakąś żarówkę W5W z homologacją. Jestem bardzo ciekaw,
    > kto takie żaróweczki homologowane sprzedaje lub produkuje.

    No i musiałem sprawdzić sam - okazuje się, że na jednej żarówce od
    kierunkowskazu na błotniku mam namalowany numer E4. :D

    --
    -
    Akarm

  • 9. Data: 2022-07-01 01:25:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 1 Jul 2022 00:37:42 +0200, w <62be25b6$0$458$65785112@news.neostrada.pl>,
    Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Po prostu wskaż jakąś żarówkę W5W z homologacją. Jestem bardzo ciekaw,
    > kto takie żaróweczki homologowane sprzedaje lub produkuje.

    Wszyscy.

    https://www.ucando.pl/blog/wszystko-co-powinienes-wi
    edziec-o-zarowkach-samochodowych-w5w-rowniez-tych-pr
    odukowanych-w-technologii-led/

  • 10. Data: 2022-07-01 09:18:26
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/06/2022 22:10, Akarm wrote:

    > Z czym maja być? Hehe!
    > Gdzie jest wymagana homologacja na takie żaróweczki?
    > I jeszcze jedno: kto widział homologację na jakieś żarówki W5W?

    Ja bym sie nie martwil tyle o homologacje co o potencjalne bledy CAN
    przy wymianie zarowki na LED-a. W zaleznosci od samochodu taki LED moze
    migac, a moze wyswietlac permanentny blad co moze byc upierdliwe.