  • Data: 2019-11-07 20:47:55
    Temat: Re: jest tu ktoś ?...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Fakt, była droższa. Ale ma kamerę do pozycjowania elementu po pobraniu z
    > zasobnika. A te tańsze kładą jak leci. Jeśli masz ciasną płytkę może być
    > istotną wadą.
    > Wojtek

    Te, które podawałem (CHMT36VA, CHMT48VB i TVM802V) mają po 2 kamery : od
    góry do pozycjonowania i od dołu do pozycjonowania elementów.
    Tylko CHMT36 nie ma kamer, ale o tej w ogóle nie mówimy - jest tania ale
    urządzenia bez kamery nie chcę już kupować bo to technologiczne muzeum
    trochę.

    Więc funkcjonalnie to jest zbliżone - przypuszczam, że różnica jest w
    jakości wykonania i podajnikach.